Foto: F64

Jaunas Jūrmalas tūrisma mājaslapas izstrāde izmaksās 9,6 tūkstošus eiro, liecina informācija Iepirkuma uzraudzības biroja mājaslapā.

Jūrmalas pilsētas domes izsludinātajā iepirkumā bija piedalījušies divi pretendenti, bet par uzvarētāju atzīts uzņēmums "Senet".

Jūrmalas pilsētas domes Tūrisma nodaļas vadītāja Gunta Ušpele iepriekš pastāstīja, ka esošā Jūrmalas tūrisma mājaslapa ir novecojusi, jo tās atjaunošana veikta pirms vairākiem gadiem.

Pēc Ušpeles teiktā, tiks veidota pilnībā jauna mājaslapa , kurā būs iekļauta informācija par pilsētas tūrisma objektiem un izklaides iespējām. "Būs jauns dizains, jaunas versijas. Lapa būs īpaši pielāgota, lai to varētu izmantot arī mobilajos telefonos," viņa teica, piebilstot, ka informācija mājaslapā būs pieejama vairākās valodās, pārstāvot visus stratēģiskos tūrisma tirgus.

Mājaslapas galvenais mērķis būs nodrošināt pilsētas viesus un iedzīvotājus ar tūrisma informāciju, informēt par aktualitātēm tūrisma nozarē Jūrmalā un pilsētā notiekošajiem pasākumiem.

"Senet" Komercreģistrā iegrāmatots 2008. gadā. Tā pamatkapitāls ir 2,8 tūkstoši eiro, un uzņēmums pieder Aigaram Sedliņam (97%) un Elīnai Timmai (3%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!