Pēdējo divu mēnešu laikā Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK) pieaudzis no iedzīvotājiem saņemto jautājumu skaits, kuros vaicāts par situācijām, kad telekomunikāciju operatori par sarunas minūti ietur paaugstinātu maksu, informēja SPRK.
Iedzīvotāji vēlējušies noskaidrot ne vien to, kādos gadījumos par sarunas minūti ir jāmaksā paaugstināta maksa, bet arī to, kā uzzināt, vai par konkrēto zvanu tā tiks piemērota.
Piedāvājam iepazīties ar SPRK sagatavotu infografiku, kurā skaidrots, kādos gadījumos telekomunikāciju operatoram ir pienākums brīdināt par izsaukuma maksu ar balss paziņojumu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit