Foto: DELFI, Kārlis Dambrāns
Jaunais sociālais medijs "ClubHouse" ir kā digitāls festivāls "Lampa", kurā ļaudis sanāk bariņos un spriež par sev interesējošu tematu, "istabas" organizatoriem sniedzot iespēju dot vārdu arī klausītājiem, tā pēdējā mēneša visvairāk apspriesto tehnoloģiju jaunumu raksturo "Delfi" sociālo tīklu profilu satura redaktors Jānis Sildniks.

"Delfi" lūdza Sildnikam, kā arī reklāmas aģentūras "mCloud" valdes priekšsēdētājam Modrim Šķēlam un podkāsta "Digitālās brokastis" vadītājam Artim Ozoliņam novērtēt, cik ērts un drošs ir šis sociālais medijs un vai tas Latvijā ieradies uz palikšanu. Nevar arī iztikt bez "tā" jautājuma: vai ar to varēs nopelnīt?

"Kāpēc ir vajadzīgs "ClubHouse"? Tā ir vieta, kur rosināt diskusijas tiešā un nepastarpinātā veidā. Tas, kur es saredzu tā potenciālu, ir dažādas nevalstiskās organizācijas, organizācijas, kur ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir diskusijas un sarunas ar cilvēkiem, tai skaitā arī politiskās partijas," uzskaitīja Ozoliņš. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!