Foto: EPA/Scanpix/LETA
Tehnoloģiju kompānija "LG" paziņojusi, ka slēgs zaudējumus nesošo mobilo tālruņu biznesu un plāno koncentrēt savus resursus tādās izaugsmes jomās kā elektrisko transportlīdzekļu detaļas, viedās mājas, robotika, mākslīgais intelekts, B2B risinājumi un citās, vēsta "TechCrunch".

Dienvidkorejas kompānija paziņojumā norāda, ka tās valde šādu lēmumu ir apstiprinājusi. Šis solis seko uzņēmuma paziņojumam janvārī, ka tas izskata sava viedtālruņu biznesa tālāko virzību.

"LG" informējusi, ka turpinās pārdot tālruņus līdz krājumu beigām un nodrošinās programmatūras atbalstu esošajiem viedtālruņiem uz noteiktu laiku atkarībā no reģiona.

Jau janvārī izskanēja informācija, ka "LG" vēlas pārdot savu viedtālruņu biznesu.

""LG" mobilo tālruņu biznesā divu gadu desmitu laikā izstrādātās pamattehnoloģijas tiks saglabātas un piemērotas esošajiem un nākamajiem produktiem," teikts kompānijas paziņojumā.

"LG" koncentrējās uz vidējās klases un augstākās klases viedtālruņiem, diviem tirgus segmentiem, kuros pēdējās desmitgades laikā konkurence arvien saasinājusies, pateicoties tādiem Ķīnas ražotājiem kā "Huawei", "Xiaomi", "OnePlus", "Oppo" un "Vivo". Vairāki tālruņu ražotāji, lai nopelnītu naudu, tagad paļaujas uz programmatūras pakalpojumiem, piemēram, mobilajiem maksājumiem.

""LG" bija pārāk atkarīga no diviem tirgiem: Korejas un Ziemeļamerikas," sacījis Nīls Šahs, pētījumu firmas "Counterpoint" partneris. Viņš uzskata, ka "LG" mobilo tālruņu bizness "virs ūdens noturējies" tik ilgus gadus, jo tas būtībā bijis "mini "Samsung"".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!