Šoreiz "Delfi Bizness" ciemojas uzņēmumā "Fazer", kur top dažādu formu un veidu maize. Kompānijas pārstāvji atzīst, ka maizes tirgus nemitīgi mainās, tādēļ jāmēģina ātri pielāgoties patērētāju pieprasījumam un tagad - arī straujajam izmaksu kāpumam. Šajā reizē ielūkosimies pircēju vidū iecienītās "Kefīra vērtīgās baltmaizes" ražošanas procesā.

Patlaban maizes ražotājiem nākas darboties izaicinošos apstākļos, jo maizes tirgus piedzīvo lejupslīdi, atzīst "Fazer Bakery Baltic" vadītāja Anne Mere. Viņa uzsver, ka ēšanas un iepirkšanās ieradumu, kā arī paaudžu maiņas ietekmē, šī gada pirmajā pusē svaigas pakotas maizes patēriņš Latvijā saruka par 4%, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn. Tomēr "Fazer Latvija" izaicinošajos biznesa apstākļos izdevies palielināt savu tirgus daļu Latvijā līdz 21%, kļūstot par otru lielāko spēlētāju maizes ražotāju tirgū.
Mere gan piebilst, ka maizes tirgus specifika šobrīd ir īpaši dinamiska, tas ir saistāms, gan ar kopējo maizes tirgus lejupslīdi, gan ar izejvielu un iepakojuma cenu pieaugumu, kā arī kopējo tendenci, kas iezīmē pieprasījuma samazināšanos klasisko maizes produktu segmentā.

Turpinājumā ekspertu skaidrojums par maizes pieprasījumu un fotoreportāža par baltmaizes ražošanu. 

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!