Foto: Publicitātes foto

Konkursa “E-komercijas zvaigzne 2021” žūrija ir izvirzījusi piecdesmit finālistus – labākos e-veikalus katrā no desmit kategorijām. Balvu ieguvēji tiks paziņoti apbalvošanas ceremonijā 26. maijā, ko būs iespējams vērot tiešsaistē e-komercijas balvas lapā un portālā DELFI.

Konkurss "E-komercijas zvaigzne" šogad norisinās pirmo reizi, un tā mērķis ir izcelt un godināt labākos Latvijas interneta veikalus, kam izdevies pārliecinoši uzmirdzēt savā sfērā, atspoguļot labo praksi un iedvesmot arī citus sākt pārdošanu digitālajā vidē. Konkursa atbalstītāji ir uzņēmumi "Printful" un "Omniva Latvija", un tā ietvaros tiek vērtēta e-veikalu digitālo risinājumu kvalitāte, radošā izcilība un inovācijas.

"Pirmajā konkursa gadā saņēmām zīmīgu pieteikumu skaitu – 371. Priecājamies ne tikai par šo simbolisko sakritību ar Latvijas starptautisko tālsarunu kodu, bet arī lielo komersantu aktivitāti. Prieks par daudzu uzņēmēju spēju pielāgoties vispasaules situācijai un attīstīt savu produktu un pakalpojumu pārdošanu interneta vidē. Šis ir bijis liels grūdiens e-komercijas nozares kopējais attīstībai un interneta vide daudziem komersantiem ir paplašinājusi klientu loku, attīstot starptautisku tirdzniecību. Redzam, ka ir kategorijas, kurās komersanti ir vairāk pieredzējuši un, līdz ar to, arī finālistu skaits ir lielāks, piemēram, mazā biznesa pārstāvji un ražotāji. Bet ir arī tādas jomas, kurās ikvienam vēl ir iespēja attīstīt savu e-komercijas vietni, piemēram, B2B segmentā vai gatavo tirgus platformu veikalos," skaidro konkursa "E-komercijas zvaigzne 2021" žūrijas priekšsēdētājs, digitālās aģentūras "Element Digital" vadītājs Arnis Jēkabsons.

Finālistu saraksts:

Kategorija "Mazais bizness"

Kategorija "Ražotāji"

Kategorija "Nozaru veikali"

Kategorija "Daudznozaru veikali"

Kategorija "Pakalpojumu sniedzēji"

Kategorija "Eksportētāji"

Kategorija "Lietotnes"

Kategorija "Platformu veikali (marketplace)"

Kategorija "Globālie e-veikali"

Kategorija "B2B e-komercijas vietnes"

Atbalstot labākos mazā biznesa, ražotāju un eksportētāju pārstāvjus un viņu e-komercijas risinājumus, Latvijā vadošais medijs DELFI no 11. līdz 21. maijam rīkos Latvijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne" DELFI auditorijas simpātijas balvas balsojumu, kurā ikviens varēs nobalsot par labāko, ērtāko un efektīvāko risinājumu. Balsojuma uzvarētājs saņems mākslinieka Gata Erdmaņa radīto balvu DELFI "Izcilības sfēra" un 1000 eiro reklāmai DELFI medijos.

"E-komercijas zvaigznes" apbalvošanas ceremonijā e-veikali saņems zelta, sudraba un bronzas apbalvojumus savās kategorijās, savukārt Grand Prix ieguvējs saņems īpašu balvu – stikla kausu, ko izgatavojis latviešu stikla mākslinieks un dizainers Artis Nīmanis. Konkursa partneris "Scandiweb" visiem finālistiem nodrošinās ielūgumus uz e-komercijas konferenci "eCOM360", kas norisināsies tiešsaistē no 25. līdz 27. maijam.

Pretendentu vērtēšanu veica starptautiska pieredzējušu nozares profesionāļu žūrija: digitālās aģentūras "Element Digital" vadītājs Arnis Jēkabsons, "Printful" klientu stratēģiskais konsultants Mihails Hruščovs, Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare, "Swedbank" Naudas pārvaldības daļas vadītāja vietas izpildītājs Valdis Vaišļa, digitālās mārketinga aģentūras "Httpool" globālo klientu panākumu direktors Māris Naglis, biznesa programmatūras uzņēmuma "SalesForce" projektu direktore Anna Baranowska, globālās tiešsaistes tirdzniecības platformas "Joom" līdzdibinātājs, valdes loceklis un mārketinga direktors Jurijs Ivanovs, digitālo stratēģiju un web izstrādes uzņēmuma "Scandiweb" vecākā konversiju optimizācijas speciāliste Olga Kimalana un Latvijas IT Klastera/Digitālās inovācijas centra valdes priekšsēdētājs un IT uzņēmuma "Squalio" valdes loceklis Gatis Ošs.

Plašāk par e-komercijas attīstību un tendencēm Latvijā iespējams lasīt "DELFI Brand Studio" veidotajā e-komercijas gada balvas satura projektā, kas ieskicē 2020. gada pandēmijas ierobežojumu ietekmi gan uz aktuālo, gan uz nākotnes situāciju, kopā ar nozares ekspertiem un e-komersantiem meklē veiksmīgas produktu "iepakošanas" paņēmienus interneta vidē, skaidro, kā attālināti dibināt un veidot tuvas attiecības ar klientiem, kā arī ieskatās nākotnes uzņēmumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!