Foto: Reuters/Scanpix
Dānijas banku grupa "Danske Bank" pakāpeniski samazinās privātpersonu apkalpošanu Baltijas valstīs un koncentrēsies uz biznesa klientiem. To paredz "Danske Bank" jaunā stratēģija Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, par kuru informēts otrdien publiskotajā bankas gada pārskatā.

""Danske Bank" Baltijas valstīs nākamo gadu laikā būtiski samazinās privātpersonu apkalpošanu. Latvijā šādu stratēģiju īstenojam jau vairāku gadu garumā. Klientus - privātpersonas banka apkalpos arī turpmāk, atbalstot mūsu biznesa klientu apkalpošanu. Vēlos uzsvērt, ka mūsu esošos klientus turpināsim apkalpot tāpat, kā līdz šim," sacīja "Danske Bank" filiāles Latvijā Komunikācijas nodaļas vadītāja Ieva Zauere.

Lēmums pārtraukt privātpersonu apkalpošanu Baltijā pamatots ar nepietiekamo peļņu, ko iespējams gūt no šī segmenta.

"Mūsu pašreizējā darbība privāto klientu apkalpošanā Baltijas valstīs nav pietiekami lielā mērogā, lai gūtu pieņemamu peļņu, un mēs neparedzam būtiskas izmaiņas, lai sasniegtu ilgtspējīgu pelnītspējas līmeni," teikts ziņojumā.

Tajā sacīts, ka privāto klientu apkalpošana tiks pārtraukta pakāpeniski vairāku gadu laikā, lai varētu izpildīt esošās saistības, un pašlaik tiek "apsvērtas dažādas iespējas".

Ziņojumā piebilsts, ka Baltijas valstīs tiks samazināts "Danske Bank" klientu apkalpošanas centru un darbinieku skaits, un no 2015.gada 1.janvāra privātpersonu apkalpošana Baltijā nav pieskaitāma pie pamatdarbības.

"Danske Bank" filiāle Latvijā ir Dānijā reģistrētās "Danske Bank" filiāle. Bankas Latvijas filiāle 2007.gada februārī iekļāvās "Danske Bank Group" sastāvā. Pēc aktīvu apmēra 2014.gada septembra beigās "Danske Bank" filiāle Latvijā bija 15.lielākā banka Latvijā.
"Danske Bank" darbojas arī Igaunijā un Lietuvā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!