Foto: LETA
Otrdien, 10. septembrī, plkst. 13.30 novērsti traucējumi lietotnes 'Smart ID' darbībā, pārliecinājās portāls "Delfi", kā arī informēja "Smart ID" pārstāve.

"Šodien plkst. 13.30 "Smart-ID" darbība tika atjaunota. Mēs atvainojamies klientiem un visiem "Smart-ID" lietotājiem," informēja "Smart ID" pārstāve.

Jau vēstīts, ka lietotne "Smart ID", kuru izmanto, lai varētu veikt darbības "Swedbank", "Luminor" un "SEB bankas" internetbankā, kā arī citos servisos, otrdien, 10. septembrī, pulksten 11.45 pārstāja darboties. "Smart ID" pārstāve portālam "Delfi" apstiprināja, ka visi pakalpojuma lietotāji nevar to izmantot, un informēja, ka problēma tuvākajā laika tiks atrisināta. ""SK ID Solutions" velta visas pūles, lai problēmu atrisinātu iespējami ātri. Mēs atvainojamies klientiem un visiem "Smart-ID" lietotājiem," teica uzņēmuma pārstāve.

Jau ziņots, ka Latvijā lielākā daļā banku no pirmdienas sāka apturēt kodu karšu lietošanu.

Finanšu nozares asociācijas apkopotie dati liecina, ka 2019. gada jūnijā vispopulārākais autorizācijas līdzeklis banku klientu vidū bija lietotne viedtālrunī, kuru lietoja 57%. Vienlaikus apmēram 25% Latvijas banku klientu kā autorizācijas līdzekli ikdienā izmantoja kodu kartes, savukārt 17,5% lietoja kodu kalkulatorus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!