Foto: LETA
88% Latvijas iedzīvotāju ir dzirdējuši par bankas 'Citadele' izveidošanu un atpazīst tās zīmolu, portālu "Delfi" informēja bankas korporatīvo komunikāciju vadītāja Inga Saleniece, atsaucoties uz "Snapshots" aptauju.

Saskaņā ar pētījumu, vislielākā zīmola atpazīstamība ir cilvēkiem ar lielākiem ienākumiem - ienākumu grupā līdz 250 latiem par bankas izveidošanu ir dzirdējuši 77,5% iedzīvotāju, no 251-600 latiem – 95,5%, bet virs 600 latiem - 99%. Vienlīdz labi informēti ir gan latviešu, gan krievu tautības cilvēki. Nedaudz mazāk par bankas izveidošanu dzirdējuši laucinieki (83%), labāk informēti – rīdzinieki (94%).

Mediju aģentūras "phd" direktors Raivis Balodis norāda, ka finanšu nozares uzņēmumiem, kas darbojas gan privātpersonu, gan biznesa klientu segmentos, zīmola atpazīstamība ir pamats biznesa mērķu sasniegšanai.

"Analizējot šī pētījuma rezultātus, jāatzīst, ka banka "Citadele" ļoti īsā laikā ir sasniegusi neticami plašu atpazīstamību. Tas ir labs pamats bankas darbības uzsākšanai, taču zīmola atpazīstamība ir tikai pirmais solis – bankai turpmāk rūpīgi jāstrādā pie biznesa stratēģijas, produktu attīstības un reputācijas veidošanas," norāda Balodis.

Aptauja tika veikta no šā gada 11. līdz 16. augustam, aptaujājot 947 Latvijas iedzīvotājus.

Kā ziņots, banka "Citadele" radusies "Parex bankas" sadalīšanas rezultātā, kad "Parex" palika par tā saukto "risinājuma banku" un tika izveidota arī "jaunā banka" – "Citadele". Šobrīd 75% tās akciju īpašniece ir Privatizācijas aģentūra, bet 25% un vienas akcija īpašnieks ir Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka (ERAB).

Saleniece norāda, ka banka "Citadele" ir izveidota "ar mērķi iedvesmot cilvēkus un uzņēmumus attīstībai, lai veicinātu reģiona izaugsmi". "Banka vēlas nodrošināt izcilu apkalpošanas servisu un plašu pakalpojumu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem, gan privātā kapitāla pārvaldīšanas klientiem, piesaistot izcilus un pieredzējušus klientus apkalpojošos darbiniekus," norāda "Citadeles" pārstāve. "Citadele' ir vienīgais 'American Express" sadarbības partneris Latvijā un Lietuvā, kam ir tiesības emitēt šīs kredītkartes, informē Saleniece.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!