Foto: LETA

Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" par sešiem zīmoliem un preču zīmēm kompānijai "Baltijas Aviācijas sistēmas" (BAS) pērn samaksājusi 13 miljonus eiro (9,136 miljonus latu), kas ir tāda pati summa, par kādu tās savulaik tika pārdotas BAS, liecina "Lursoft" datubāzē publiskotais "airBaltic" pagājušā gada finanšu pārskats.

Tajā sacīts, ka 2011.gada novembrī "airBaltic" no BAS iegādājās sešus zīmolus un preču zīmes – "airBaltic", "airBaltic.com", "airBalticTravel", "Baltic Taxi", "AirBalticHotels" un "BalticMiles".

Vienlaikus pārskatā arī teikts, ka "airBaltic" kā nodrošinājumu saņemtajiem aizdevumiem ir ieķīlājis zīmolus un preču zīmes, kā arī pašreizējās un nākotnes prasības par labu Finanšu ministrijai.

Jau vēstīts, ka 2009.gada decembrī "airBaltic" preču zīmes par 9,136 miljoniem latu tika pārdotas "airBaltic" akcionāram BAS, kura vienīgais īpašnieks tobrīd bija aviokompānijas nu jau bijušais prezidents Bertolts Fliks. Vēlāk Fliks ieķīlāja kompānijas preču zīmes – "airBaltic", "airBaltic.com", "airBalticTravel.com", "Baltic Taxi", "AirBalticHotels" un "BalticMiles".

Tāpat ziņots, ka "airBaltic" koncerna ieņēmumi pērn samazinājās par 1,2% un bija 228,288 miljoni latu, savukārt koncerna zaudējumi pieauga gandrīz 2,4 reizes un sasniedza 84,761 miljonu latu. Savukārt māteskompānija "airBaltic" pērn cieta 83,458 miljonu latu zaudējumus.

"airBaltic" dibināts 1995.gadā, un tā lielākais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju. 2011.gadā kopumā "airBaltic" pārvadāja 3,351 miljonu pasažieru, kas ir par 5% vairāk nekā 2010.gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!