Foto: Publicitātes foto

AS "Aldaris" 2018. gadā sasniedzis 20,6% apgrozījuma pieaugumu, salīdzinājumā ar 2017. gada rezultātiem, portāls "Delfi" uzzināja uzņēmumā.

Būtisku izaugsmi ir parādījuši arī uzņēmuma vadošie zīmoli: "Aldaris Gaišais" pārdošanas apjomi pieauga par 22%, "Mežpils" zīmola vērtības tirgus daļa pieaugusi par 85%, bet AS "Aldaris" bezalkoholisko dzērienu vērtības tirgus daļa – par 56%.

AS "Aldaris" izaugsme ir notikusi kopā ar virkni ilgtspējīgu, videi draudzīgu risinājumu ieviešanu, samazinot ražošanas procesa enerģijas patēriņu, izmešu apjomu, kā arī investīcijām videi draudzīga iepakojuma izstrādē un ieviešanā.

"Aldaris pērn uzrādīja visstraujāko izaugsmi starp "Carlsberg" grupas Baltijas uzņēmumiem un nostabilizējās arī vietējā tirgū, nostiprinot līdera pozīcijas Latvijā ar 27,3% no kopējās tirgus vērtības daļas un teju trešdaļu jeb 29% no kopējā tirgus apjoma. Šie rādītāji ir likumsakarīgs rezultāts vairāku gadu mērķtiecīgam darbam. Uzņēmumā ir īstenots efektīvs korporatīvās pārvaldības modelis, ieviesta jaunā stratēģija un ieguldīts kā uzņēmuma, tā vides ilgtspējā. Nenoliedzami arī aktuāls, daudzveidīgs produktu piedāvājums un labvēlīgie vasaras laikapstākļi ļāva strauji kāpināt ieņēmumus," rezultātus komentē "Carlsberg Baltic" ģenerāldirektors Rolandas Viršilas.

"Aldaris" ir daļa no "Carlsberg" grupas, kas ir viens no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Alus darītava atrodas Rīgā, un tajā pastāvīgi strādā ap 190 darbinieku.

"Aldara" produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērieni – alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!