Foto: LETA

Krievijas karadarbības Ukrainā dēļ dzērienu ražotājs "Aldaris" izjūt stikla pudeļu deficītu, sacīja kompānijas komunikācijas vadītājs Toms Kursītis.

"Aldaris" vairākiem produktiem sācis iepakojuma jeb taras maiņu, lai spētu nodrošināt pieprasījumu. Turklāt uzņēmums prognozē, ka pārskatāmā nākotnē būs jūtami traucējumi piegāžu ķēžu darbībā.

Taujāts par pašreizējo situāciju uzņēmumā, Kursītis pauda, ka kopumā gads iesācies salīdzinoši labi – uzņēmuma iekšējie dati liecina par alus tirgus izaugsmi martā. Viņš arī uzsvēra, ka līdz ar Covid-19 ierobežojošo pasākumu mīkstināšanu strādāt sācis arī viesnīcu, kafejnīcu un restorānu (HoReCa) segments.

"Jāsaka, ka šobrīd aug arī citas kategorijas – minerālūdens, enerģijas dzērieni, alus kokteiļi un kokteiļi," piebilda Kursītis, atzīmējot, ka minētajās kategorijās, līdz ar vairāku jaunumu ienākšanu tirgū, konkurence kļūst ar vien sīvāka.

Taujāts par izmaksu izmaiņām, kas varētu ietekmēt produkcijas cenu veikalu plauktos, Kursītis sacīja, ka to pašlaik ir sarežģīti komentēt. Cita starpā degvielas, gāzes un elektrības cenas ir atkarīgas no ģeopolitiskās situācijas un biržas cenām, kuras paredzēt ir grūti.

"Uzņēmumā sekojam līdzi situācijai, taču izmaiņas var notikt jebkurā brīdī, un uzņēmumi visā reģionā ir spiesti meklēt risinājumus un pielāgoties," piebilda Kursītis.

Jau ziņots, ka 2020. gadā "Aldaris" strādāja ar 22,196 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,2% mazāk nekā gadu iepriekš, kā arī kompānijas zaudējumi samazinājās par 14,2% un bija 2,835 miljoni eiro.

Kompānija "Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums, taču "Aldara" vienīgā īpašniece ir Zviedrijas "Carlsberg Sweden Holding 2". "Aldaris" reģistrēts 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 37,671 miljons eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!