"Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone atzīmē, ka uzņēmums ieguldījis sava vadošā alus zīmola "Cēsu Premium" attīstībā un pirmais jaunums alus tirgū ir unikālās krāsas sarkanais alus "Cēsu Premium Red".
Pēc viņas paustā, rūpīgi atlasot un izmēģinot dažādus apiņu un iesalu veidus, alus brūvēšanai uzņēmums izvēlējies speciāli gatavotu rubīnkrāsas iesalu. "Sarkanais alus ir piesātinātāks, blīvāks un ar lielāku garšas pilnību, kurā sajūtams gan atspirdzinājums, gan karamelizēta, patīkami saldena garšas nianse," pauž Sietiņsone.
Kā vēsta LETA, "Cēsu alus" 2017. gadā strādāja ar 54,267 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 14,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga gandrīz divas reizes un sasniedza 5,516 miljonus eiro. Savukārt uzņēmuma 2018. gada finanšu dati vēl nav apkopoti.
"Cēsu alus" pamatkapitāls ir 8,31 miljons eiro. Uzņēmuma kapitālā 99% pieder Somijas koncernam "Olvi".