Foto: Publicitātes foto

Piena pārstrādes uzņēmumam AS "Cesvainas piens" aizvadītajā gadā izdevies palielināt apgrozījumu par 41,38%, rādītājam sasniedzot 23,44 miljonus eiro, liecina "Lursoft Klientu portfeļa" publiskotā informācija.

Uzņēmums norāda, ka apgrozījuma pieaugums cieši saistīts ar 2020. gadā pieņemto lēmumu, jo, izveidojot savu tirdzniecības struktūru, izdevies veiksmīgi palielināt pārdošanas apjomus mazumtirdzniecības tīklos Latvijā, kā arī realizēt jaunus projektus eksporta tirgos.

Vienlaikus AS “Cesvainas piens” piedzīvojusi peļņas kritumu no 1,49 miljoniem eiro 2020. gadā līdz 0,45 miljoniem eiro pērn. Uzņēmuma iesniegtajā vadības ziņojumā vēstīts, ka peļņas rādītāja kritums ir cieši saistīts ar strauji augošām energoresursu, izejvielu un iepakojumu cenām 2021. gada otrajā pusē.

"Lursoft" izziņas informācija rāda, ka 2021. gadā AS “Cesvaines piens” strādājošo skaits audzis līdz 155. Uzņēmums valsts kopbudžetā pērn samaksājis 1,28 miljonus eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!