Foto: Publicitātes foto

Reklāmas aģentūra SIA "DDB Worldwide Latvia" pārtapusi par SIA "B40 Magic", liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas nosaukuma maiņa Uzņēmumu reģistrā iegrāmatota pirmdien, 1. augustā.

"Vairākus gadus aktīvi iesaistoties Ziemeļeiropas aģentūru tīklā "Nord", no skandināvu partneriem esam ieguvuši ļoti vērtīgu pieredzi. Ir ieviestas vairākas jaunas metodes un adaptēti progresīvi rīki, kas devuši gan mums, gan nozarei kopumā jaunu enerģiju. Tomēr pēc trīs gadu sadarbības esam pārliecinājušies, ka Skandināvijas un Baltijas tirgi mārketinga un reklāmas nozarē katrs dzīvo savā ekosistēmā, un kopīgu projektu iespējas ir ierobežotas. Tādēļ pēc dažādu sadarbības modeļu izvērtēšanas pieņemts lēmums veidot pašiem savu zīmolu - "Magic" - un attīstīt integrētu partneru aģentūru grupu "B40"," iepriekš skaidroja kompānijas vadītājs Andris Rubīns.

Kompānijā atzīmēja, ka, izvēršot vairākus stratēģiskos attīstības virzienus, izveidota arī integrētās komunikācijas partneraģentūru grupa "B40". Tajā bez radošās aģentūras "Magic" iekļauta arī dizaina studija "Kid", zīmola konsultāciju aģentūra "Wit", satura studija "Play" un digitālo risinājumu aģentūra "Element".

Kompānija reģistrēta 1995. gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas īpašnieki ir Agnita Vāvere (32%), Rubins (30%), Aleksandrs Niklass Skulte (30%) un Kristiāns Vjakse (8%). 2021.gadā "B40 Magic" apgrozījums bija 3,203 miljoni eiro, bet peļņa - 168 658 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!