'DPD Latvija' ieviesis mākslīgā intelekta virtuālo asistentu Didzi
Foto: DELFI

Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "DPD Latvija" ieviesis mākslīgā intelekta virtuālo asistentu Didzi un izveidojis pašapkalpošanās vietni "myDPD" privātpersonām.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Mākslīgā intelekta virtuālā asistenta izstrādē un vienotā ieviešanā Baltijas valstīs ieguldīti 40 000 eiro. "DPD Latvija" mājaslapās visu diennakti ir pieejams mākslīgā intelekta virtuālais asistents Didzis, kas, izmantojot tērzēšanas funkcionalitāti, var sniegt atbildes par sūtījumu piegādes statusu. Tāpat virtuālais asistents sniedz atbildes uz aktuāliem jautājumiem par uzņēmuma darba laiku, kontaktinformāciju u.c. biežāk uzdotajiem jautājumiem. Pakāpeniski plānots paplašināt virtuālā asistenta funkcionalitāti, nodrošinot papildu iespējas – konsultējot un sniedzot tehnisku palīdzību sūtījumu izveides procesā, reģistrācijā un paņemšanas pieprasījumos. Vienlaikus sarežģītāku jautājumu risināšanai joprojām pieejams ir zvanu centrs un citas tiešsaistes saziņas iespējas. Virtuālais asistents Didzis komunicē trīs valodās – latviešu, lietuviešu un igauņu.

"DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs Jānis Grants norāda, ka līdz ar virtuālā asistenta ieviešanu būtiski tiks atslogots arī klientu apkalpošanas zvanu centrs, jo lielu daļu jautājumu būs iespējams atrisināt ar mākslīgā intelekta virtuālo asistentu Didzi, kas vienlaikus var apkalpot vairākus klientus.

Tāpat "DPD Latvija" ir izstrādāta pašapkalpošanās vietne privātpersonām "myDPD", kur reģistrējoties ar mobilā tālruņa numuru, ir iespējams vienuviet apskatīt visus sūtījumus, kas piesaistīti konkrētajam tālruņa numuram, gan ienākošos, gan izejošos sūtījumus. Tāpat ir iespējams izsekot līdzi sūtījuma statusam un nepieciešamības gadījumā mainīt sūtījuma saņemšanas laiku vai adresi, kā arī pārvirzīt to uz tuvāko "DPD Pickup" punktu.

"Līdz ar strauji augošiem sūtījuma apjomiem arvien vairāk sūtījumu tiek noformēti tiešsaistē, līdz ar to esam izstrādājuši digitālu risinājumu, kas lietojams gan uz datora, gan mobilajās ierīcēs ērtākai visu sūtījumu statusa pārskatīšanai un izsekošanai reāllaikā," teic Grants.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Transporta nozare E-komercija IKT nozare Mākslīgais intelekts
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form