Foto: Publicitātes attēli

Piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" šajā vasaras sezonā tirgū izlaidis 10 jaunus saldējumus, informē kompānijā.

Kopējās investīcijas, kas ieguldītas jauno saldējumu izstrādē un palaišanā tirgū, ir ap 80 tūkstošiem eiro.

Jauno saldējumu klāstā ar jaunām garšām un tekstūrām ir pārstāvēti tādi zīmoli kā "Pols", "Kārums", "Jungle Pop", "Tio" un "Ekselence".

Visu jauno saldējumu receptes izstrādātas "Food Union" grupas Saldējuma kompetences centrā, Rīgā, kur tiek radīti aukstie deserti visiem uzņēmuma mājas-tirgiem – Latvijai, Lietuvai, Igaunijai, Dānijai, Norvēģijai un Rumānijai, kā arī eksporta valstīm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!