Foto: Publicitātes attēli
Alkoholisko dzērienu ražotājs "Latvijas balzams" otrdien, 30. aprīlī, atklājis ražotnes Ekskursiju centru, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

"Latvijas balzams" Ekskursiju centrs izveidots ar mērķi sniegt ieskatu ražotnes vēsturē, attīstībā un ražošanas procesos, kā arī sekmēt sabiedrības izpratni par dzērienu ražošanas industriju.

"Jau gadu desmitiem saskaramies ar iedzīvotāju un tūristu vēlmi apmeklēt ražotni, tādēļ, uzsākot "Latvijas balzama" 120. jubilejas gadu, oficiāli un arī tīri tehniski esam gatavi uzņemt viesus ražotnē," norādīja "Latvijas balzams" valdes priekšsēdētājs Intars Geidāns.

"Vislielākā interese līdz šim ir bijusi par leģendārā zīmola "Rīgas Melnais Balzams" receptūru, tomēr šajā jautājumā paliksim nelokāmi – šo receptūru arī turpmāk zinās tikai trīs cilvēki visā pasaulē: balzama vecmeistars un divi viņa palīgi," skaidroja Geidāns.

Tomēr uzņēmuma Ekskursijas centrā būs iespējams uzzināt par visu citu – par spirtu un filtrēšanas procesiem, par degvīna un citu dzērienu gatavošanu, par etiķetēm un pudelēm, par pildīšanas izaicinājumiem un citām nozarei raksturīgām lietām.

Pirmās oficiālās ekskursijas laikā tās apmeklētājiem bija iespēja izzināt plašāk "Latvijas balzams" degvīna ceha darbību, produkcijas pildītavas specifiku, kā arī viesoties "Rīgas Melnais Balzams" pagrabā, kurā pirmo reizi plašākai publikai tika demonstrēta īpaša leģendārā zīmola instalācija, informējot par "Rīgas Melnais Balzams" attīstību no vēsturiskajiem pirmsākumiem līdz mūsdienām.

Ekskursiju pieteikt "Latvijas balzams" mājaslapā "www.lb.lv".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!