Foto: Shutterstock
Sarūkošā iedzīvotāju skaita dēļ vietējā tirgū nav potenciāla kāpināt pārdošanas apmērus, tāpēc ir svarīgi meklēt jaunus eksporta tirgus, sacīja maizes ceptuves "Lāči" īpašnieks Normunds Skauģis.

Viņš pastāstīja, ka uzņēmuma pārdošanas apmēri vietējā tirgū šogad ir saglabājušies līdzīgi, kā pagājušajā gadā. "Tirgus mums ir apmēram tāds pats, kā pagājušajā gadā, to pieaudzēt - neredzu potenciālu," teica Skauģis.

Vienlaikus viņš norādīja, ka valstī samazinās iedzīvotāju skaits, tāpēc ir jāmeklē eksporta tirgi, kur pārdot produkciju.

"Cilvēku šeit ir tik, cik ir. Maizi patērē apmēram stabili. Ja mums cilvēku vairāk nepaliek, tad vairāk pārdot arī, šķiet, nevar, jo katrai maizei, katram maizes veidam ir savs pircējs un, ja cilvēks nav pieradis ēst rudzu maizi, ir grūti viņu pārvilināt uz šo produktu," sacīja Skauģis.

Pēc viņa teiktā, vietējā tirgū cilvēki vairāk pievēršas veselīga uztura lietošanai. "Ja cilvēki paliek turīgāki un stabilāki, viņi izvēlas kvalitatīvāku un veselīgāku pārtiku. Tas arī notiek," klāstīja Skauģis.

Jau vēstīts, ka 2013.gadā "Lāči" strādāja ar 7,121 miljona eiro apgrozījumu un guva 258,4 tūkstošu eiro peļņu, savukārt 2014.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

Zīmols "Lāči" izveidots 1993.gadā. Uzņēmuma ražotne atrodas Babītes pagastā. "Lāču" vienīgais īpašnieks ir Skauģis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!