Foto: LETA
Latvijas elektronisko sakaru sniedzējs "Lattelecom" nākamgad plāno strādāt ar apgrozījumu, kas būs šā gada līmenī vai nedaudz lielāks, norādīja "Lattelecom" valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Viņš sacīja, ka kompānija nepārtraukti investē jaunās tehnoloģijās un jaunu pakalpojumu attīstībā un to iecerēts darīt arī nākamgad.

Gulbis arī pastāstīja, ka "Lattelecom" 2012.gadā plāno vairāk strādāt pie klientu servisa pilnveidošanas un esošo klientu lojalitātes celšanas.

Gulbis prognozēja, ka televīzijas pakalpojumu tirgū turpmākajos gados būs aktuāls tā sauktais triju ekrānu princips – televizors, dators, tālrunis –, jo, izplatoties planšetdatoriem un viedtālruņiem, mainās cilvēku paradumi un viņi vēlas ne tikai interneta, bet arī televīzijas saturu redzēt jebkurā sev ērtā vietā un laikā. "Tādēļ turpmākajos gados televīzijas operatoru lielais izaicinājums būs strādāt pie šā triju ekrānu principa – televīzijas saturam jābūt pieejamam uz ikviena no šiem ekrāniem, un cilvēks izvēlēsies, kurš ekrāns viņam kurā brīdī ir ērtāks. Uzvarētāji būs tie pakalpojumu sniedzēji, kas ies līdzi tehnoloģiju attīstībai un spēs klientam šo servisu nodrošināt," sacīja "Lattelecom" vadītājs.

Pēc viņa teiktā, "Lattelecom" pašlaik piedāvā ne tikai televīziju televizorā, bet arī datorā, un izstrādē patlaban ir arī mobilā televīzija. Interneta televīzija klientu vidū kļūst arvien populārāka, jo liels tās pluss ir mobilitāte – televīziju var skatīties jebkur, kur vien ir internets un dators, pieslēgums nav piesaistīts konkrētai adresei.

"Protams, televizoru kā galveno ekrānu tik ātri no troņa neizdosies nostumt, taču redzam, ka ir izaugusi paaudze, kas televīzijas saturu daudz labprātāk skatās datorā un nu jau arī – mobilajos tālruņos, tādēļ televīzijas pakalpojumu operatoriem šī tendence ir jāņem vērā," pastāstīja Gulbis.

Viņš atzina, ka tehnoloģijas pašlaik ļauj nodrošināt skatītājiem ne tikai saturu dažādos ekrānos, bet arī kontroli pār televīzijas saturu – ierakstīt raidījumus, noskatīties arhīvā, attīt uz sākumu – un pēc klientu ieradumu izpētes "Lattelecom" secinājis, ka interaktīvā funkcionalitāte ir uz palikšanu.

Gulbis arī uzsvēra, ka pasaulē televīzijas pakalpojumu jomā attīstās arī tā sauktais nelineārais saturs – tās ir filmas vai raidījumi, kas nav piesaistīti konkrētam raidlaikam, bet pieejami skatītājam ērtā laikā. Pēc "Lattelecom" novērojumiem, šis pakalpojums kļūst arvien populārāks.

Jau ziņots, ka "Lattelecom" šogad plāno apgrozījumu un peļņu 2010.gada līmenī.

"Lattelecom" koncerna apgrozījums pērn veidoja 139,24 miljonus latu, kas ir par 0,4% mazāk nekā 2009.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 4,6% un bija 19,319 miljoni latu.

"Lattelecom" piedāvā integrētus elektronisko sakaru un informācijas tehnoloģiju (IT) pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus, nodrošina datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus. Kompānijas īpašnieki ir Latvijas valsts (51%) un skandināvu "TeliaSonera" (49%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!