'Lattelecom' reaģē uz sabiedrības spiedienu un TV pamatpakā iekļauj 'Doždj TV', BBC un CNN
Foto: F64

Satura daudzveidības veicināšanai sakaru kompānija "Lattelecom" no šodienas testa režīmā sāks raidīt Krievijas TV kanālu "Doždj TV", ziņu kanālus "BBC World" un "CNN International", kā arī izklaidējoši informatīvo kanālu "RTVi International", paziņoja "Lattelecom" sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Bite.

"Lattelecom" televīzijas klientiem šodien paplašinātas iespējas skatīties ziņu kanālus - daļa no tiem ir jauni, daļai paplašināta piekļuve, konkrēti - kanāls "Doždj TV", ziņu kanāls "BBC World" un "CNN international", kā arī informatīvi izklaidējošais kanāls "RTVi International".

"Lattelecom" atbalsta iniciatīvu tiesiski pamatota, vienlīdzīga regulējuma noteikšanai visiem TV programmu retranslētājiem Latvijā - kabeļtelevīzijā, satelīttelevīzijā un internetā, kas noteiktu, kādiem TV kanāliem ir jābūt nodrošinātiem maksas televīzijas pakalpojumu sniedzēju pamata pakās. "Lattelecom" pārstāvji un eksperti ir gatavi līdzdarboties šāda regulējuma izstrādē, norāda Bite.

""Lattelecom" apliecina, ka ievēros atbildīgo institūciju juridiski saistošus lēmumus par retranslācijas ierobežojumiem visiem maksas TV operatoriem. Tai pašā laikā ir svarīgi stiprināt Latvijas sabiedriskā medija saturu, piedāvājot skatītājiem kvalitatīvu un analītisku žurnālistiku un satura daudzveidību," uzsver Toms Meisītis, "Lattelecom" Juridiskās daļas direktors.

Jau ziņots, ka kopš 2013.gada novembra "Lattelecom" televīzijā ir pieejams Ukrainas TV kanāls "Inter+" testa režīmā, kuru pēdējās nedēļās ik dienas skatoties vairāk nekā 20 000 "Lattelecom" TV skatītāji, informēja Bite.

"Lattelecom" televīzija ir maksas TV platforma, kas nodrošina vislielāko skaitu latviešu TV kanālu. Savukārt filmām un TV kanāliem, kas veidoti ārpus Latvijas teritorijas, pēc iespējas tiek piedāvāts tulkojums vai subtitri latviešu valodā, norāda Bite. Turklāt "Lattelecom" televīzijā pieejams plašs starptautisko ziņu kanālu klāsts - kanāls "Euronews" pieejams sešās dažādās valodās, savukārt kanālu "CNN International", "BBC World", "Bloomberg", "Al Jazeera International" audio valoda ir angļu.

Jau ziņots, ka pēdējās dienās sabiedrībā izskanējuši kritiski viedokļi par to, vai televīzijas operatoram, kurā 51% daļu pieder Latvijai, būtu jātranslē krievu kanāli, kas Latvijas informācijas telpā iepludinot Krievijas propagandas materiālus dažādu tendenciozu raidījumu veidā.

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) izteikusi lūgumu Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijai izstrādāt grozījumus Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā, kas noteiktu administratīvo atbildību par televīzijas (TV) programmu retranslācijas pārkāpumiem.

Tāpat NEPLP lūgusi televīzijas un radio regulatoriem Zviedrijā un Lielbritānijā sniegt informāciju par abu minēto valstu jurisdikcijā esošo TV kanālu "Rossija RTR" un "NTV-Mir" ziņu raidījumiem, kas tiek retranslēti Latvijā, kā arī pieprasījusi Latvijā reģistrētajai SIA "Pirmais Baltijas kanāls" šā gada janvāra un februāra ziņu ierakstus, biznesa portālam "Nozare.lv" paziņoja NEPLP Informācijas centra vadītāja Sanita Blomniece.

Source

LETA

Tags

Lattelecom Protesti Ukrainā
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form

Komentāri
Komentēšana atļauta tikai reģistrētiem lietotājiem!
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus