Foto: Publicitātes foto

"Maxima Latvija" apgrozījums 2021. gadā sasniedzis 915 miljonus eiro, kas ir par 4,2 % vairāk nekā 2020. gadā, liecina auditētie dati.

2021. gadā "Maxima Latvija" kopējie ieguldījumi attīstībā, klientu pieredzes uzlabošanā, darbinieku izaugsmē un darba vides pilnveidošanā pārsniedza 17 miljonus eiro, kamēr valstij nodokļos uzņēmums pērn nomaksājis 42 miljonus eiro.

Aizvadītā gada peļņa pirms nodokļu nomaksas veido 32,7 miljonus eiro, kas ir par 2% mazāk nekā gadu iepriekš, kas skaidrojams ar izmaksu pieaugumu un uzņēmuma veiktajām investīcijām cenu samazināšanas iniciatīvās.

Uzņēmums galveno uzmanību pērn veltīja uzņēmuma darbības pamatam – veikaliem – , sākot ieviest jaunus, vienotas koncepcijas formātus visā veikalu tīklā. "Maxima Latvija" mērķtiecīgi strādāja arī pie tā, lai nodrošinātu zemas cenas kvalitatīviem produktiem, informē kompānija.

"Neraugoties uz tirgus izaicinājumiem, "Maxima Latvija" ir saglabājusi līdera pozīciju mazumtirdzniecībā arī 2021. gadā, kas bija uzņēmuma 20. darbības gads Latvijā. Covid-19 pandēmijā viena no mūsu galvenajām prioritātēm bija rūpes par darbinieku un klientu drošību. Jauna formāta ieviešana 26 veikalos sniedza mums iespēju nodrošināt ērtu iepirkšanās pieredzi, pateicoties skaidram un viegli pārskatāmam veikalu izkārtojumam, efektīvam sortimentam un vienkāršota veikala vadības procesu ieviešanai darbiniekiem," raksturo "Maxima Latvija" vadītāja Karolīna Zigmantaite (Karolina Zygmantaitė).

Arī šā gada plānos ir jaunā formāta veikalu ieviešana, preču pieejamību nodrošināšanu par zemām cenām un cieša sadarbība ar Latvijas ražotājiem.

Pērn "Maxima Latvija" saņēma augstāko – platīna – Ilgtspējas indeksa novērtējumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!