Foto: F64

Mazumtirdzniecības franšīzes tīklu "Narvesen" pārvaldošais uzņēmums SIA "Narvesen Baltija" 2019. gadā strādājis ar 68 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 3,8 miljoniem eiro vairāk nekā gadu iepriekš, portālu "Delfi" informēja "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Šobrīd visas 231 "Narvesen" zīmola tirdzniecības vietas Latvijā vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

2019. gadā atvērtas 10 jaunas tirdzniecības vietas, un uzņēmuma peļņa bijusi 1 578 642 eiro.

"2019. gads "Narvesen" ir bijis veiksmīgs, mazumtirdzniecības apjomiem pieaugot par 6% salīdzinājumā ar 2018. gadu, kas pārsniedza mūsu prognozes. Kā stabils un sevi attaisnojošs biznesa modelis sevi ir apliecinājusi franšīzes sistēma, savukārt "Narvesen" sevi nostiprinājis kā pievilcīgs franšīzes devējs. Pērn investīcijas novirzītas ne tikai tīkla paplašināšanai un IT infrastruktūras attīstībai, bet arī jaunas tirdzniecības koncepcijas realizācijai, tādējādi atsvaidzinot gan tirdzniecības vietu fasādes, gan interjeru," sacīja Dovidena.

2019. gada laikā "Narvesen" mātesuzņēmums "Reitan Convenience" iegādājās UAB "Keturi kambariai", kam piederošo SIA "Coffee Inn" Rīgā pārstāv kafejnīcu ķēde "Caffeine". Pērnā gada beigās Latvijā bija 19 "Caffeine" kafejnīcu, kuras 2020. gada sākumā pievienotas SIA "Narvesen Baltija".

""Caffeine" ir viens no spēcīgākajiem kafejnīcu zīmoliem Baltijā, kas slavens ar kafijas augsto kvalitāti un lielisko servisu un tikko kā nosvinējis 10 gadu pastāvēšanu Latvijā. Jau kopš pirmās dienas "Caffeine" atļaujas būt citādi, ieviešot savu kafejnīcu standartu un tiecoties pēc izcilas kafijas formulas un unikālas garšas. Mēs plānojam šos centienus vēl vairāk atbalstīt un vērst plašumā, padarot "Caffeine" vēl pieejamāku klientiem ne tikai Rīgas centrā, bet arī mikrorajonos un Latvijas lielākajās pilsētās," turpina Dovidena.

Tāpat kā citus Latvijas uzņēmumus, arī "Narvesen" skārusi Covid-19 pandēmijas izraisītā ārkārtējā situācija valstī.

"Ņemot vērā globālos izaicinājumus, kas pasauli piemeklēja 2020. gada martā saistībā ar Covid-19 vīrusa izplatību, šobrīd ir grūti prognozēt, kā situācija varētu attīstīties nākotnē. Šogad plānojam ieņēmumu samazinājumu un pievēršam pastiprinātu uzmanību sadarbības partneriem, tomēr uzskatām, ka finanšu stāvoklis ir pietiekami stabils, lai pārvarētu sarežģīto gadu," prognozē Dovidena.

"Narvesen" ir mazumtirdzniecības franšīzes tīkls ar 231 tirdzniecības vietu 35 Latvijas pilsētās, nodrošinot darba vietas vairāk nekā 800 cilvēkiem.

SIA "Narvesen Baltija" reģistrēta 1997. gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro. Uzņēmums pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan Group", kas Ziemeļvalstīs un Baltijā pārstāvēta ar tādiem uzņēmumiem kā "7-eleven", "Rema 1000", "Caffeine", "R-kiosk", "Lietuvos Spauda" un "Pressbyrån".

"Reitan Group" pērn sasniegusi 8,65 miljardu eiro lielu apgrozījumu un nodrošinājusi vairāk nekā 38 000 darbavietu Skandināvijā un Baltijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!