Foto: LETA

SIA "Jelgavas autobusu parks" (JAP) no 2021. gada 1. janvāra vairs nenodrošinās sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālajā maršrutu tīklā, jo uzņēmumam 31. decembrī beigsies attiecīgs līgums ar VSIA "Autotransporta direkcija", informē JAP.

Tas nozīmē, ka JAP autobusi jaunajā gadā vairs nekursēs uz Rīgu, Dobeli, Bausku, Tukumu un citiem reģionālo maršrutu galamērķiem. Autobusa vadītāji, kuri iepriekš pārvadāja pasažierus reģionālajos maršrutos, darbu JAP turpinās un pārvadās pasažierus Jelgavas pilsētā.

VSIA "Autotransporta direkcija" šogad 14. augustā izsludināja konkursu par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu ar autobusiem reģionālajā maršrutu tīklā līdz 2021. gada decembrim, lai nodrošinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu nepārtrauktību laika periodā, kad esošajiem līgumiem būs beidzies termiņš, bet jaunie līgumi par pakalpojuma nodrošināšanu nākamos desmit gadus ar konkursa uzvarētājiem vēl nebūs stājušies spēkā.

Konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu 2021. gadā maršrutu tīkla daļā "Jelgava" uzvarēja uzņēmums "Sabiedriskais autobuss", kas nākamgad izpildīs tos reisus, ko līdz šim nodrošināja JAP.

JAP vadītājs Gints Burks skaidro, ka JAP autobusi 31. decembrī reģionālajos maršrutos dosies pēdējo reizi, jo šajā dienā noslēdzas līdzšinējais līgums par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu reģionālajos maršrutos.

"Mūsu uzņēmums piedalījās iepirkumā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu reģionālajos maršrutos uz nākamajiem desmit gadiem, taču tajā šobrīd norit pārsūdzību izskatīšana. Līdz ar to "Autotransporta direkcija" augustā izsludināja konkursu par to, kurš šos pakalpojumus nodrošinās 2021. gadā. Šajā konkursā uzvarēja uzņēmums "Sabiedriskais autobuss", kas pārvadās pasažierus reģionā, kuru iepriekš apkalpoja JAP," skaidro Burks.

Viņš akcentē, ka JAP šoferiem, kas līdz šim apkalpoja reģionālos maršrutus, darbs tiks nodrošināts.

"Visiem 25 autobusa vadītājiem, kas strādāja reģionālajos maršrutos, piedāvāts turpināt pārvadāt pasažierus Jelgavas pilsētā. Līdz šim pilsētas autobusu šoferiem ir nācies strādāt virsstundas, ir bijis grūti saplānot atvaļinājumu grafiku, tāpat autobusa vadītāji slimo, tāpēc papildu darbaspēks pilsētas pārvadājumos ir ļoti nepieciešams. Jāatzīst, ka daži šoferi ir pensijas vecumā un apsver iespēju doties pelnītā atpūtā, tiklīdz viņiem beigsies 95. koda apliecības termiņš," tā Burks.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!