Viena no vadošajām Norvēģijas mediju kompānijām “Findexa” ir kļuvusi par lielākā Baltijas valstu portālu operatora - AS “Delfi” - jauno īpašnieku, iegādājoties no “Microlink” 100% AS “Delfi” akciju. Darījuma cena ir 5,1 miljons EUR (3,4 miljoni latu).
“Delfi” iegāde ir loģisks “Findexa” solis, lai paplašinātu savu klātbūtni Baltijas valstu tiešsaistes (on-line) informācijas tirgū, uzsver “Findexa” viceprezidents, starptautisko operāciju vadītājs Magnuss Sonorps (Magnus Sonnorp). “Izmantojot “Findexa” resursus, mēs vēlamies arī turpmāk nostiprināt ”Delfi” vadošās pozīcijas Baltijas valstīs,” skaidroja Sonorps.

Kā uzsver Sonorps, “Delfi” ir uzņēmums ar veiksmīgi izvēlētu darbības stratēģiju un sekmīgu vadību, kā rezultātā uzņēmums ir iekarojis vadošās pozīcijas Baltijas reģionā. Sonorps uzskata, ka “Delfi” izvēlētais biznesa modelis – bezmaksas satura piedāvāšana Internetā un auditorijas piesaiste, lai veiktu reklāmas darbību – ir sekmīgs, un “Findexa” nav nekādu iemeslu to mainīt.

“Delfi” valdes priekšsēdētājs Ville Jehe informē, ka “Delfi” jau ilgstoši sadarbojas ar “Findexa” uzņēmumiem Baltijā, un kompānijas viena otru labi pazīst. “Mēs esam pārliecināti, ka mūsu jaunais īpašnieks ir kompetents, un mūsu kopīgā nākotne dos vairāk iespēju”, uzskata Jehe.

Savukārt “Microlink” valdes priekšsēdētājs Alans Martinsons (Allan Martinson) uzskata, ka “Delfi” kā mediju kompānija nav “Microlink” kā IT uzņēmuma pamatbizness, tādēļ “Delfi” pārdošana ir loģisks “Microlink” solis. “Tomēr mēs esam ļoti lepni par to, ko esam sasnieguši kopā ar “Delfi”, tādēļ mēs nevēlējāmies šo mediju uzņēmumu pārdot investoriem, kuri varētu nerūpēties par jau spēcīgajām “Delfi” tradīcijām un kuru uzmanības centrā nebūtu mediju darbība”, piebilda Martinsons.

Kā zināms 1999.gadā “Microlink” atvēra “Delfi” portālus Igaunijā un Latvijā, bet 2000.gadā – Lietuvā. Portāli ātri kļuva par vienu no populārākajiem ziņu un pakalpojumu avotiem Baltijas valstu interneta vidē. Patlaban “Delfi” ir kļuvuši par vienu no populārākajām interneta vidēm Baltijā ar kopēju auditoriju vairāk nekā 1,1 miljons apmeklētāju.

“Delfi” portāli ir populārākie Interneta resursi Latvijā. Pēc BMF/TNS datiem ik dienas “Delfi” portālus Latvijā apmeklē gandrīz 100 tūkstoši apmeklētāju. 2002.-2003.finansu gadā Latvijā reģistrētās AS “Delfi” auditētā peļņa nedaudz pārsniedza 15 tūkstošus latu, bet šī finansu gada piecos mēnešos peļņas apjoms ir sasniedzis jau 26 tūkstošus latu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!