Par jauno 'airBaltic' korporatīvo komunikāciju vadītāju iecelta Alise Briede
Foto: Publicitātes foto

Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" ar 2017. gada 3. maiju par uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāju iecēlusi Alisi Briedi, portālam "Delfi" pavēstīja uzņēmuma pārstāvji.

Jaunajā amatā Briede būs tiešā pakļautībā "airBaltic" izpilddirektoram Martinam Gausam un būs atbildīga par mediju attiecībām, kā arī "airBaltic" komunikāciju.

Briede ir sabiedrisko attiecību profesionāle un ir ieguvusi bakalaura grādu komunikācijas zinātnēs Latvijas Universitātē, precizē uzņēmums.

"airBaltic" pārstāvji informē, ka Briede uzsāka savu karjeru sabiedrisko attiecību nozarē, strādājot par preses sekretāri Rīgā. 2013. gadā viņa pievienojās sabiedrisko attiecību aģentūrai "Hill and Knowlton Latvia". Kopš 2014. gada Alise strādā "airBaltic", sākotnēji ieņemot korporatīvās komunikācijas asistentes amatu un pēc tam kļūstot par korporatīvās komunikācijas pārstāvi.

"airBaltic" šis gads ir sācies lieliski – mūsu maršrutu kartē ir vairāk nekā 12 jauni galamērķi, mēs esam uzsākuši lidojumus ar pasaulē modernāko lidmašīnu "Bombardier CS300" un apkalpojam aizvien vairāk klientu. Esmu ļoti priecīgs, ka Alise ar savām zināšanām un pieredzi aviācijā piedalīsies "airBaltic" panākumos kā jaunā "airBaltic" korporatīvās komunikācijas departamenta vadītāja," sacīja "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss.

Jau vēstīts, ka aprīļa beigās amatu atstāja ilggadējais Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Vanags apliecināja, ka pieņēmis lēmumu par karjeras maiņu, lai neapstātos savā profesionālajā attīstībā. Oficiāli darba attiecības ar nacionālo aviokompāniju viņam paredzēts pārtraukt vasarā. Vanags darbu nacionālās aviokompānijas "airBaltic" vadības komandā sāka 2007. gadā.

Ziņots, ka "airBaltic" pērn nopelnīja 1,2 miljonus eiro, kas ir vairākas reizes mazāk nekā 2015. gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 19,5 miljoni eiro.

Savukārt lidsabiedrības apgrozījums pērn bija 286 miljoni eiro, kas ir aptuveni par 1% vairāk nekā 2015. gadā. Transfēra pasažieri pērn veidoja 44% no aviokompānijas apkalpotā pasažieru skaita, kamēr 56% pasažieru apkalpoti tiešajos lidojumos.

''airBaltic'' pērn pārvadāja 2 891 365 pasažierus, kas ir par 10% vairāk nekā 2015. gadā. Lidsabiedrība veica 43 872 lidojumus, kas ir par 2% vairāk nekā iepriekšējā gadā, savukārt vietu piepildījuma rādītājs, kas izsaka pasažieru skaita attiecību pret pieejamo sēdvietu skaitu, 2016. gadā bija 74% jeb par trim procentpunktiem lielāks nekā gadu iepriekš.

''airBaltic'' nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem.

Source

DELFI Bizness

Tags

airBaltic Bombardier Martins Gauss
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form