Foto: DELFI
Ilggadējais SIA "Pasadena Group Promotion" direktors un valdes priekšsēdētājs Armands Rušenieks par simbolisku naudu no īpašniekiem atpircis uzņēmuma daļas, kļūstot par vienīgo īpašnieku.

Rušenieks stāstīja, ka līdzšinējie uzņēmuma īpašnieki Ojārs Grasmanis un Aigars Grauba vairs nav vēlējušies ar šo uzņēmumu nodarboties, tādēļ viņš par diezgan simbolisku naudu viņu daļas atpircis, lai varētu turpināt strādāt.

Viņš gan neatklāja, cik liela bijusi šī darījuma summa.

"Pasadena Group Promotion" nodarbojas ar audio un video ierakstu vairumtirdzniecību, piedāvājot gan ārzemju, gan vietējo izpildītāju darbus. Arī pēc īpašnieku maiņas uzņēmumu darbība paliks nemainīga.

Rušenieks minēja, ka maldīgs ir uzskats, ka ierakstu albuma formāts iet mazumā. "Protams, ka CD tiek pirkti mazāk, taču vēl ir daudzi citi formāti, piemēram, vinila plates, kurām ir vērojams ļoti straujš pieaugums. Ieraksts eksistē arī kā dāvanu formāts, tādēļ vēl pat pēc desmit gadiem mūzikas ieraksti fiziskos nesējos būs saglabājušies," pauda Rušenieks.

Viņš skaidroja, ka patlaban vēl nekas neliecina par to, ka ierakstu tirdzniecība izmirtu. Uzņēmumam ir labi klienti, piemēram, degvielas uzpildes staciju "Statoil" tīkls, kur nopirktais ierakstu daudzums ir diezgan liels. Lai arī tādi lielveikali kā "Rimi" un "Maxima" ir samazinājuši plauktus ierakstu pārdošanai, tā vietā klāt nākuši veikali "Prizma", kur ir pieejams plašs ierakstu klāsts.

Viņš minēja, ka Latvijā gan vēl patlaban ir neliels pieprasījums pēc vinila platēm, taču tas kļūs aizvien lielāks, jo daudzi ārvalstu mākslinieki savu mūziku izvēlas izdot šādā formātā. Lai mūziku varētu klausīties vinila platēs, iespējams, daudziem nāktos meklēt un iegādāties plašu atskaņotājs.

Piemēram, mūzikas veikals "Upe" jau tagad par saprātīgām cenām piedāvā iegādāties mazlietotus vinila atskaņotājus.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka "Pasadena Group Promotion" apgrozījums 2011.gadā bija 161 447 lati, bet peļņa - 2445 lati, savukārt 2010.gadā uzņēmums strādāja ar 200 378 latu apgrozījumu un 7489 latu peļņu. 2009.gadā uzņēmumam bija 11 301 lata zaudējums, bet apgrozīti tika 243 132 lati.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!