Foto: Publicitātes foto

Dzelzceļa infrastruktūras projekta "Rail Baltica" būvniecības darbi notiek visās trīs Baltijas valstīs, taču ar steigu jārisina ar infrastruktūras pārvaldību saistītās problēmas.

Satiksmes ministrija uzsver, ka līdzšinējās sarunas ar pārējo Baltijas valstu pārstāvjiem par vienotu pārvaldību nav devušas gaidīto rezultātu, taču pauž cerību, ka šajā gadā izdosies panākt kompromisu. Savukārt revidenti un tirgus eksperti ar bažām norāda uz augošajām projekta izmaksām un pagarinātajiem termiņiem.

2020. gads iezīmēja "Rail Baltica" būvniecības darbu sākumu visās trīs Baltijas valstīs. Novembrī tika uzsākti būvdarbi Rīgas Centrālajā stacijā. Igaunijā pirmais būvobjekts – ceļa viadukts uz Tallinas apvedceļa Saustinemmē jau tuvojas noslēgumam, un 2021. gadā tam sekos arī vairāku citu ceļa infrastruktūras objektu būvniecība. Tāpat arī Lietuvā notiek būvdarbi Kauņas apvedceļa atjaunošanai. "Līdz ar to var apgalvot, ka 2020. gadā "Rail Baltica" infrastruktūras būvniecība ir sākusies visās valstīs," raksturo AS "RB Rail" reģionālais vadītājs Latvijā Ģirts Bramans.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!