Foto: Induļa Bērziņa privātais arhīvs
Sociālais uzņēmums "Kultūras tūrisms" izveidojis glempinga telšu tīklu, nodrošinot nakšņošanas iespējas tūrisma vietās, kur tas līdz šim netika piedāvāts. Kas šo biznesa ideju izceļ kopējā piedāvājumā? Iespēja paviesoties pie uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas reģionos un iejusties vidē, kur kopj latviešu tradīcijas.

"Kultūras tūrisms" kā primāro mērķauditoriju savam piedāvājumam redz Latvijas diasporu ārzemēs. Tam ir saistība ar dibinātāja Induļa Bērziņa līdzšinējo dzīves un darba pieredzi. 

Nākotnē ir plāns paplašināties, tāpēc uzņēmums lūkosies pēc jauniem sadarbības partneriem. 

Sarunā ar "Delfi Bizness" Indulis Bērziņš stāsta, kā dzimusi ideja par glempingu tīkla izveidi, kāpēc izvēlējies sociālās uzņēmējdarbības formātu, ar kādiem izaicinājumiem saskāries, un iezīmē tālākos attīstības plānus. 

"Esmu apņēmības pilns šo ideju izveidot kā mazu, bet vērtīgu pienesumu reģionālajam kultūras tūrismam un kā veiksmīgu Latvijā strādājošu sociālās uzņēmējdarbības konceptu nest pasaulē," viņš saka.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!