Foto: Lienes Laugales privātais arhīvs
Liene Laugale kā savu biznesa nišu atradusi apģērba darināšanu īpaši maziem sunīšiem. Darba netrūkst, un vairāk nekā 90% no saražotā aizceļo ārpus Latvijas robežām. Zīmola "Chillbe" seja un palīgi biznesā ir viņas pašas suņi – Jorkšīras terjeri Teemo un Rolo.

"Chillbe" produktu mērķauditorija ir aktīvi cilvēki, kas vēlas kopā ar suni doties garās un drošās pastaigās, pārgājienos un ceļojumos. Tā kā mazs suns mitros un vēsos laikapstākļos ātrāk zaudē ķermeņa siltumu, tam atkarībā no šķirnes var nākties nodrošināt apģērbu, lai ilgstoši uzturētos ārā.

Sarunā ar "Delfi Bizness" Liene Laugale stāsta, kā radās šī biznesa ideja, kā palēnām to attīstījusi un kāpēc izvēlas savu biznesu, nevis algotu darbu.

"Esmu novērojusi, ka savam mīlulim parasti cilvēki naudu nežēlo," saka uzņēmēja. 

Atšķirībā no daudziem citiem biznesa uzsācējiem viņa līdz šim nav piedalījusies uzņēmējdarbības atbalsta pasākumos, biznesa attīstību nodrošinot pati ar saviem līdzekļiem un zināšanām.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!