Tirdzniecības kompleksa 'Spice' apgrozījums pērn sarucis par 2%
Foto: Publicitātes foto

Tirdzniecības centri "Spice" un "Spice Home" 2019. gadā sasnieguši vairāk nekā 173 miljonu eiro lielu apgrozījumu, informē tirdzniecības centrs.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Tirdzniecības centri "Spice" un "Spice Home" 2019. gadā piedzīvoja nelielu apgrozījuma kritumu (-2,3%), vienlaikus saglabājusies stabila apmeklētāju plūsma, un pērn tirdzniecības centrus apmeklējuši vairāk nekā 10 miljoni cilvēku.

Pagājušo gadu tirdzniecības centrs dēvē par sīvās konkurences gadu. Jāatgādina, ka pavasarī durvis vēra iepirkšanās un izklaides centrs "Akropole", septembrī noslēdzās rekonstrukcijas un paplašināšanās darbi tirdzneicības centrā "Alfa", un arī pārējie tirgus spēlētāji aktīvi strādāja pie apmeklētāju piesaistīšanas.

2019. gadā tirdzniecības centros "Spice" un "Spice Home" durvis vēra jauni zīmoli un esošie veikali pievērsās jauniem konceptiem. Kopumā izmaiņas notika 34 veikalos, vairāk nekā 8616 kvadrātmetru platībā. Nākotnē plānotajos rekonstrukcijas darbos ietilps interjera uzlabojumi paša tirdzniecības centra telpās. Tāpat notiek darbs pie "Spice Wellness" kompleksa attīstīšanas.

"Kopējā pirktspēja Latvijā stabili un pakāpeniski aug, taču saskaņā ar "Eurostat" datiem tā joprojām ir par 30% mazāka nekā vidēji Eiropā. Arī algu pieaugums turpina kāpt, tādējādi prognozējams, ka iedzīvotāju pirktspēja un patēriņš turpinās līdzšinējo pozitīvo tendenci," uzskata tirdzniecības centra "Spice" direktore Kadrija Pudova. Viņa norāda, ka tuvākajā laikā "Spicē" durvis klientiem vērs Latvijā pirmais "Hugo Boss" koncepta veikals "Hugo", lielākais "Nike" veikals Baltijā, kā arī "Okaidi", "Sizeer", "Adidas" un vairāki citi pazīstami zīmoli.

"Spicē" pērn salīdzinājumā ar 2018. gadu gandrīz par trešdaļu pieaudzis apgrozījums vaļasprieku un dāvanu preču grupā (+29,5%). Tāpat apgrozījums pieaudzis gan farmācijas un optikas segmentā (+6,3%), gan kosmētikas un parfimērijas nozarē (+3,2%). Farmācijas nozarē šis pieaugums radies, pateicoties augošajam kosmētikas un veselību uzlabojošo uztura bagātinātāju klāstam, kas arvien biežāk sastopams aptiekās. Tāpat izmaiņas redzamas pakalpojumu grupā, kurā ietilpst dažādi mobilo sakaru operatori, apdrošinātāji, veselības un skaistuma procedūru un citu pakalpojumu sniedzēji.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Farmācija Akropole Eurostat Mazumtirdzniecības apgrozījums Nike Spice
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form