'Venipak' līdz jūlijam plāno Latvijā uzstādīt 200 bezkontakta pakomātus
Foto: Publicitātes foto

Šā gada februārī "Venipak" pirmie bezkontakta pakomāti tika uzstādīti Latvijā. Līdz aprīļa beigām Latvijā būs pieejami 100, bet līdz jūlijam – 200 termināļi. Attēlā: "Venipak" vadītājs Justs Šablinsks.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pagājušā gada decembrī "Venipak" ieviesa pirmos 11 bezkontakta pakomātus Lietuvas pilsētās ar lielāko sūtījumu apjomu – Viļņā, Kauņā, Klaipēdā, Šauļos un Paņevežā. Februārī pirmie bezkontakta pakomāti tika uzstādīti arī Latvijā. Līdz aprīļa beigām Latvijā būs pieejami 100, bet līdz jūlijam – 200 termināļi. Tie būs pieejami Rīgā, Aizkrauklē, Ādažos, Bauskā, Daugavpilī, Cēsīs, Liepājā, Limbažos, Līvānos, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Koknesē, Kuldīgā, Ķekavā, Madonā, Ogrē, Olainē, Pļaviņās, Preiļos, Rēzeknē, Rūjienā, Salaspilī, Saldū, Salacgrīvā, Saulkrastos, Tukumā, Ventspilī un Valmierā. Kopējās investīcijas paredzētas divu miljonu eiro apmērā.

Lai "Venipak" pakomātā saņemtu sūtījumu, esošajā kamerā jānoskenē QR kods. Uzņēmums vērtē, ka šī sūtījumu saņemšanas metode palīdzēs koronavīrusa izplatīšanās kontrolē, jo cilvēkiem vairs nebūs jāpieskaras ekrāna virsmai vai jāgaida rindā pie paku skapja – paku saņemšanas laiks tiks samazināts no 30-45 sekundēm uz 3-5 sekundēm.

"2020. gadā paku piegāde Latvijas klientiem palielinājās par 45%. Tik straujš privātpersonu (B2C) nozares klientu pieaugums motivē gan mūs, gan citus piegādes pakalpojumu sniedzējus turpināt risināt loģistikas izaicinājumus, piemēram, sūtījumu reāllaika izsekošanu, iespējas izvēlēties piegādes veidus un automatizētu procesu ieviešanu. Pēcpandēmijas situācijai attīstoties šādā virzienā, redzam, ka arvien vairāk uzņēmumu "pārcelsies" tikai uz interneta pārdošanu un loģistikas pakalpojumu nozīme būs nenovērtējami svarīga," uzskata "Venipak" vadītājs Justs Šablinsks (Justas Šablinskas).

Viņš stāsta, ka B2C sektora pieprasījuma pieaugums ir radījis nepieciešamību pēc piegādēm tajā pašā dienā, padarot to par uzlabojumu jomu, kas, visticamāk, dominēs paku piegādes tendencēs. Investīcijas piegādes infrastruktūrā un digitālajās tehnoloģijās, kā arī ērtāku paku termināļu atrašanās vietu meklēšana būs uzmanības centrā gan 2021. gadā, gan ilgtermiņa stratēģijā.

Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "Venipak" dibināts 2004. gadā un strādā Baltijas valstīs, Polijā, Vācijā, ASV un Ķīnā. Lietuvā, Latvijā un Igaunijā ir pieejami gandrīz 600 paku saņemšanas punkti. Tuvāko gadu laikā "Venipak" plāno attīstīt gandrīz 2000 pasta termināļu un paku saņemšanas punktu tīklu.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

E-komercija Koronavīruss Covid-19 Investīcijas Mazumtirdzniecības apgrozījums
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form