Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Huawei" uzsāka mobilo lietotņu lejupielādes servisu "AppGallery" vēl 2018. gada aprīlī. Var teikt, ka tas vēl ir salīdzinoši jauns produkts, taču šobrīd lietotņu veikalu lieto vairāk nekā 400 miljoni cilvēku visā pasaulē. Tikai Eiropā katru mēnesi pakalpojumu izmanto 26 miljoni cilvēku, bet "AppGallery" instalāciju skaits ir pārsniedzis miljardu.

"AppGallery" piedāvā lietotņu brīvu izvēli, elastīgu meklēšanu, lejupielādi un pārvaldīšanu, ļaujot lietotājam pielāgot mobilo ierīci savām vajadzībām.

Aplūkosim "AppGallery" atšķirīgās iezīmes, par kurām būtu noderīgi zināt "Huawei" pēdējās paaudzes viedtālruņu īpašniekiem.

Drošība ir pirmajā vietā

Digitālajā pasaulē ir tikpat daudz ievainojamību, cik tās ir bezsaistē. Tieši tāpēc "Huawei" prioritāte ir produktu drošība lietotājiem. Šim nolūkam uzņēmumā ir speciāla drošības nodaļa, kura nodarbojas ar lietotņu pārbaudi. Pirms "izlikšanas" uz vitrīnu, "AppGallery" veic stingru pārbaudi 4 posmos.

Sākumā drošības speciālisti identificē lietotnes izstrādātāju. Pārliecinājušies, ka tas nav krāpnieks, viņi turpina programmatūras padziļinātu pārbaudi. Piemēram, tiek pārbaudīts drošības un ievainojamības līmenis, kā arī privātuma politika. Tā kā daudzās lietotnēs tiek glabāti dažādi dati, ieskaitot personīgos, "Huawei" drošības dienests nodrošina to, ka lietotne atbilst konfidenciālu datu glabāšanas prasībām.

Turklāt ir svarīgi saprast, vai lietotne neveic nelikumīgas darbības bez tālruņa īpašnieka ziņas. Tikai tad, kad visi pārbaudes līmeņi ir izturēti, lietotne iegūst tiesības atrasties "AppGallery".

Neierobežota funkcionalitāte

"Huawei" saskārās ar noteiktiem ierobežojumiem pēc tam, kad "Google" bija spiesta pārtraukt sadarbību ar uzņēmumu. Neskatoties uz to, "Huawei" dara visu iespējamo, lai ierobežojumi neietekmētu lietotāja pieredzi. Jaunajos "Huawei" viedtālruņu modeļos nav daudziem ierastie "Google" pakalpojumi, taču jūs varat turpināt tos izmantot caur pārlūkprogrammu – piemēram, skatīties videoklipus "Youtube" vietnē vai izmantot "Google" kartes. Ierasto "Gmail" e-pasta klientu var sinhronizēt ar "Huawei" e-pasta klientu. "Facebook" un "WhatsApp" var lejupielādēt šo resursu oficiālajās lapās un turpināt tos izmantot ierastajā režīmā.

Par laimi digitālā pasaule neaprobežojas tikai ar "Google" pakalpojumiem, tāpēc lietotāji "AppGallery" var viegli atrast tādas populāras lietotnes kā "Booking.com", "Amazon", "Deezer", "Euronews", "Twitter", "Pinterest", "Telegram" un daudzas citas.

Rūpes par vietējo lietotāju pieredzi

Mēs jau esam pilnībā pieraduši pie tā, ka pasaule ir kļuvusi globāla. Mēs varam dzīvot Rīgā, bet tajā pašā laikā klausīties Brazīlijas podkāstus, pie brokastīm lasīt "NewYorker" un kavēt laiku vietnē "YouTube", skatoties smieklīgus vai izglītojošus video. Ja globālie pakalpojumi palīdz mums paplašināt redzesloku, tad vietējie padara mūsu dzīvi daudz vieglāku.

Mobilo lietotņu veikals "AppGallery" ir pieejams 170 valstīs. Lai uzlabotu vietējo lietotāju pieredzi, "Huawei" ir izveidojis lokālās komandas. Viņu uzdevumos ietilpst cieša sadarbība ar programmatūras izstrādātājiem. Viņi kopā cenšas panākt, lai "AppGallery" parādās pēc iespējas vairāk vietējo lietotņu.

Tāpēc Latvijas "Huawei" komanda strādā pie tā, lai vietējiem lietotājiem būtu pieejamas lokālās nozīmes lietotnes – piemēram, "Delfi", "Inbox.lv", "PINS", "EHR", "Bite", "Satiksme Rīgā".

Foto: Publicitātes foto

Ievērojamas izmaiņas tirgū notika līdz ar ražošanas paradigmas maiņu: ražotāji ne tik daudz cenšas ražot preces vai piedāvāt pakalpojumus, cik izprot lietotāja vajadzības un apmierina tās. Tāpēc "Huawei" cenšas iegūt atgriezenisko saiti no saviem klientiem, apstrādāt to un, ņemot vērā analīzi, paaugstināt lietotāja komforta līmeni.

Viens no "Huawei" izmantotajiem atgriezeniskās saites rīkiem ir "Wishlist" jeb vēlmju saraksts. Ja daudzi cilvēki nobalsos par to, lai tā vai cita lietotne parādās uz "AppGallery" virtuālā veikala vitrīnas, uzņēmums pieliks visas pūles, lai nodrošinātu, ka tas tur parādās pēc iespējas ātrāk.

Vairākus mēnešus pēc kārtas Latvijas vēlmju saraksta līderos bija aplikācija "e-Klase". Tas vietējai "Huawei" komandai ļoti labi parādīja, ka skolēniem un viņu vecākiem šī lietotne ir ārkārtīgi svarīga. Attiecīgi komanda šim uzdevumam piešķīra augstāku prioritāti. Var teikt, ka "e-Klase" parādījās lietotņu vitrīnā, pateicoties augstai Latvijas lietotāju aktivitātei.

Vēl viens rīks atgriezeniskās saites saņemšanai un saziņai ar lietotājiem ir oficiālais forums. Latvijas forums parādījās salīdzinoši nesen, taču tas strauji pieaug gan lietotāju skaita, gan viņu aktivitātes ziņā. Oficiālie uzņēmuma pārstāvji forumā runā par "Huawei" produktu jaunumiem un iespējām. Liela popularitāte ir rakstiem ar padomiem un trikiem no kategorijas "Kā aktivizēt viedo uzlādi", kā arī materiāli, kas saistīti ar EMUI saskarnes atjauninājumiem.

Vienkārša datu pārsūtīšana

Diezgan bieži viedtālruņu lietotāji ilgstoši paliek uzticīgi vienam zīmolam. Ja atkalu un atkal iegādājaties "Huawei" viedtālruni, tad jums noderēs lietotne "Phone Clone" vai "Tālruņa klons". Tas palīdzēs viegli un vienkārši pārsūtīt datus no vecās uz jauno ierīci. Lai to izdarītu, jums abos viedtālruņos ir jāieliek lietotne, jānoskenē jaunajā tālrunī parādītais QR kods, un visas jūsu lietotnes, faili un fotoattēli tiks veiksmīgi pārsūtīti, neizmantojot mobilos datus. Tajā pašā laikā lietotnei "Tālruņa klons" nav nozīmes tam, kura tieši operētājsistēma tika instalēta vecajā ierīcē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!