Foto: DELFI
Pirms gada tika prezentēts Kultūras ministrijas (KM) pētījums par medijpratību deviņus līdz 16 gadus vecu jauniešu vidū, kas atklāja, ka 57% aptaujāto internetu lieto ne mazāk kā trīs stundas dienā. Daļa šī laika aizrit sociālajos tīklos, vērojot saturu, ko veido tā saucamie influenceri, kuri cita starpā mēdz reklamēt dažādas preces, ne vienmēr norādot, ka ieraksts ir reklāma. Tiesa, kā sarunā ar portālu "Delfi" norāda "Latvijas Drošāka interneta centra" vadītāja Maija Katkovska, tā kā vecāki bērnam iedod viedierīci, viņi arī ir atbildīgi par to, ko bērns internetā dara.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!