Foto: Publicitātes foto

Pandēmijas laikā katrs piektais uzņēmums Latvijā veicis pāreju uz e-komerciju jeb pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu internetā, noskaidrots "Luminor" bankas veiktajā Baltijas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) aptaujā.

Laiks, kurā internets ir kļuvis par galveno satikšanās vietu ražotājiem, tirgotājiem un pircējiem, ir radījis izaicinājumus – gan uzņēmumiem, meklējot jaunus risinājumus savu pakalpojumu un preču attālinātai pārdošanai, gan arī licis mainīt ieradumus un pārkāpt barjeras pircējiem, kuriem svarīgi bija preci aplūkot pirms tās iegādes un maksājuma veikšanas.

Lai iepirkšanās e-tirdzniecības vietās būtu pircējiem ērta un droša, bet uzņēmumiem ērti pārvaldāma, "Luminor" piedāvā tiešsaistes maksājumu saņemšanas risinājumu jeb e-komercijas savienojuma pakalpojumu.

Noslēdzot vienu līgumu ar "Luminor" banku, uzņēmums klientu maksājumus var saņemt vienā kontā no visām lielākajām bankām Baltijā, kā arī no "Visa" vai "Mastercard" karšu lietotājiem. Par katru sekmīga maksājuma izpildi uzņēmums nekavējoties saņem paziņojumu un var sākt pakalpojumu sniegšanu vai preču piegādi. Pakalpojumam nav ieviešanas un ikmēneša maksas. Turklāt, piesakoties līdz 30.aprīlim, pirmos trīs mēnešus pakalpojumam nav arī darījumu komisijas maksas. Sakot no ceturtā mēneša, norēķini notiek tikai par veiksmīgu darījumu – kad uzņēmums ir saņēmis klienta maksājumu. Šo pakalpojumu var izmantot arī tirgotāji, kuriem nav e-veikala. Viss kas jādara, tirgotāju portālā jāizraksta e-rēķins un jānosūta klientam, kurš, uzklikšķinot uz saites, varēs veikt apmaksu ar internetbanku vai maksājumu karti.

"Šis laiks izgaismoja situāciju, kurā daudziem uzņēmumiem zināšanu, pieredzes vai resursu trūkums bija šķēršlis, lai savu uzņēmējdarbību īsā laikā pārorientētu uz e-vidi. Tas mūs pamudināja izveidot e-komercijas atbalsta programmu uzņēmējiem – ekspertu rakstu un video sēriju, kā soli pa solim pāriet no biznesa uz e-biznesu. Tā ir pieejama bez maksas katram interesentam. Tie Latvijas MVU, kas uzsākuši tiešsaistes tirdzniecību, tagad atzīst, ka pieaugusi gan uzņēmuma atpazīstamība un klientu apjoms, gan kļuvis vieglāk izprast esošo un potenciālo klientu vēlmes. Arī turpmāk "Luminor" ir gatavi atbalstīt un mudināt Baltijas mazos un vidējos uzņēmējus pārorientēt savu darbību uz digitālo vidi," uzsver Jekaterina Ziniča, Luminor biznesa attīstības vadītāja Baltijā.

Vairāk informācijas par e-komercijas savienojuma pakalpojumu šeit. Ja nepieciešams finansējums biznesa attīstībai, uzzini vairāk par EIB finansiālā atbalsta programmu maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!