Komunikācijas eksperte Olga Kazāka influencerus pielīdzina viedokļu līderiem, kuri nu ir kļuvuši līdzvērtīgi žurnālistiem un slavenībām. Kāda ir influenceru mārketinga specifika un kas jāzina, lai komunikācija būtu efektīva visos virzienos, viņa atklāj savā lekcijā mārketinga, reklāmas un PR jomas profesionāļu festivālā “Marketing Shake”.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!