Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Tiešsaistes tirdzniecības platforma "Amazon" oficiāli atklājusi mājaslapu Zviedrijā, raksta "The Local".

Šovasar, pēc vairākus gadus ilgušām baumām un diskusijām par "Amazon" apstiprināja plānus sākt darbu Zviedrijā. Tiesa gan, salīdzinot ar troksni, kas sekoja pēc "Amazon" paziņojuma par darbības uzsākšanu Zviedrijā, jaunā vietne trešdien tika atklāta relatīvi klusi.

"Mēs esam gandarīti, palaižot "Amazon.se" platformu, kurā klientiem būs pieejami vairāk nekā 150 miljoni produktu, tostarp, desmitiem tūkstošu vietējo, Zviedrijas, ražotāju produkti," sacījis "Amazon" ES paplašināšanās viceprezidents Aleks Ots.

Pagaidām dalās domas par to, kā "Amazon" klātbūtne ietekmēs Zviedrijas uzņēmumus, taču lielākā daļa ekspertu iepriekš izteikušies, ka tas vislielākais izaicinājums būs fiziskajiem veikaliem. "Tie būs lielākie zaudētāji. Ja kāds vēl nav sarežģītā situācijā, tad tādā iekļūs," prognozē cenu salīdzināšanas vietnes "Pricerunner" vadītājs Niklass Storakers.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!