Foto: EPA/Scanpix/LETA

Dienvidkorejas Godīgas tirdzniecības komisija (KFTC) otrdien piemērojusi ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmumam "Tesla Motors" 2,85 miljardu vonu (2,1 miljons eiro) naudassodu par maldinošām elektrisko automašīnu reklāmām.

KFTC norāda, ka uzņēmuma Dienvidkorejas mājaslapā ir pārspīlēti un izteikti maldīgi apgalvojumi par elektrisko automobiļu nobraukšanas distanci un uzlādes ātrumu.

Komisija vēsta, ka "Tesla" elektroauto nobraukšanas distance samazinās pat par 50,5% aukstos laikapstākļos salīdzinājumā ar reklāmās paustajiem apgalvojumiem.

Turklāt autoražotājs nav informējis patērētājus Dienvidkorejā, ka automašīnu uzlādes ātrums ievērojami atkarīgs no izmantotā lādētāja, ārējās temperatūras un akumulatora stāvokļa.

"Tesla" arī norādījis nepatiesu informāciju par patērētāju ietaupījumiem, jo uzņēmums nav paskaidrojis, ka elektroauto uzlādes izmaksas ietekmē dažādi faktori, tai skaitā uzlādes ātrums un valdības nodrošinātais atbalsts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!