Foto: IKEA
Zviedrijas mājokļu labiekārtošanas preču tirgotājs "Ikea" pirmdien paziņoja, ka pārtrauks izdot tā slaveno drukāto katalogu, kam šogad aprit 70 gadu, ņemot vērā patērētāju aizvien lielāku pievēršanos digitālām alternatīvām.

"Patērētāju uzvedība un mediju patēriņš ir mainījies, un šobrīd "Ikea" katalogu lasa mazāk cilvēku, nekā iepriekšējos gados. Tāpēc "Inter Ikea Systems", kas ir vispasaules "Ikea" franšīzes devējs, pieņēmis emocionālu, taču racionālu lēmumu ar cieņu pārtraukt "Ikea" kataloga veiksmīgo karjeru," norāda uzņēmums.

"Ikea" vēsta, ka pašu pirmo katalogu 1951. gadā izveidojis pats uzņēmuma dibinātājs Ingvars Kamprads, un tas tika izdots 285 000 kopiju.

"70 gadus tas bijis viens no mūsu unikālākajiem un slavenākajiem produktiem," skaidro "Inter Ikea Systems" izpilddirektors Konrads Gruss.

Pēdējais iespiestais katalogs ticis izsūtīts šovasar un izdots 40 miljonos kopiju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!