Foto: Kārlis Dambrāns, DELFI

Lïdz nākamā gada beigām lielākais IKEA tirgotājs "Ingka Group" iecērējis iztērēt vairāk nekā 3 miljardus eiro jaunos un jau esošos zīmola veikalos, tādējādi paātrinātu izaugsmi, ziņo kompānija.

Tā akcentē, ka mājas dzīve šobrīd ir jo īpaši aktuāla, tirdzniecība mainās un, lai būtu tuvāk saviem klientiem, pārvarētu piegādes šķēršļus, ko radīja gan pandēmija, gan karš Ukrainā, šādas investīcijas ir nepieciešamas.

Lai gan tiešsaistes tirdzniecība pieņemas spēkā, fiziskie veikali arvien ir ļoti nozīmīga tirgotāja biznesa sastāvdaļa. "Vairāk nekā jebkad agrāk vēlamies optimizēt savu veikalu tīklu, lai nodrošinātu iedvesmojošu iepirkšanās pieredzi neatkarīgi no tā, kā un kur mūsu klienti izvēlas ar mums sazināties," paudis "Ingka Group" pārstāvis Tolga Öncü. Investīciju mērķis ir nodrošināt biznesa dzīvotspēju ilgtermiņā.

Uzņēmums fokusēsies gan uz jaunu fizisku veikalu atvēršanu, tā, piemēram, 11. maijā paredzēts "Ikea" atklāt Nicā, Francijā, gan uz esošo uzlabošanu un pilnveidošanu. Tostarp, piemēram, Somijas veikals Kuopio tiek pārveidots tā, lai spētu apkalpot tiešsaistes pircējus. Uzņēmums turpinās ieviest arī pilsētas formāta veikalus, tādi drīzumā parādīsies Stokholmas un Toronto centrālajā daļā.

"Ikea" dibināja Ingvars Kamprads 1943. gadā Smolandē, Zviedrijas dienvidos. "Ingka Group" tiek uzskatīta par lielāko "Ikea" franšīzi. Grupa pārvalda 392 "Ikea" veikalus 32 pasaules valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!