Kārtējo reizi atlikta 'Tallink' jaunā prāmja 'MyStar' piegāde
Foto: Publicitātes attēli

Kārtējo reizi atlikta Igaunijas prāmju kompānijas "Tallink Grupp" jaunā kuģa "MyStar" piegāde, lai gan bija plānots, ka no 1.decembra prāmis kursēs starp Tallinu un Helsinkiem, vēsta laikraksts "Postimees".

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pagājušajā nedēļā veiktajās dzeniekārtas pārbaudēs atklāts, ka kuģa dzinējiem ir nepieciešama papildu pielāgošana un ieregulēšana, tādējādi Raumas kuģu būvētavai Somijā ir nepieciešams vairāk laika darbu pabeigšanai, teicis "Tallink Grupp" kuģu pārvaldības vadītājs Tarvi Karloss Tūliks.

Tūliks otrdien "Postimees" sacījis, ka kompānija pašlaik gaida informāciju no kuģa būvniekiem, kad nepieciešamie darbi tiks pabeigti un varēs veikt pēdējos testus jūrā, un piegādāt uzņēmumam.

"MyStar" piegādes atlikšanas dēļ "Tallink" prāmji "Star" un "Megastar" turpinās kursēt pēc ierastā grafika, veicot sešus reisus dienā.

Jaunā "Tallink" ātrgaitas prāmja pirmais reiss jau vairākkārt ir atlikts, un tagad tas bija plānots 1.decembrī.

"MyStar" būvniecība kuģu būvētavā Somijas pilsētā Raumā tika sākta 2020.gada aprīlī. Būvniecību aizkavēja Covid-19 pandēmija, kuras dēļ kuģu būvētava uz laiku bija slēgta. Kuģa izmaksas tiek lēstas ap 250 miljoniem eiro. Bija plānots, ka pasažieru pārvadājumus "MyStar" sāks šā gada sākumā.

212 metrus garais un 31 metrus platais kuģis spēs pārvadāt līdz 2800 pasažieriem un 750 automašīnām.

Lai gan sākotnēji bija plānots, ka kuģis izmantos sašķidrināto dabasgāzi, tomēr pēdējo divu gadu laikā tās cena ir četrkāršojusies, tādēļ kuģis izmantos dīzeļdegvielu, iepriekš paziņoja "Tallink".

"Tallink Grupp" veic pārvadājumus ar prāmjiem Baltijas jūrā, izmantojot zīmolus "Tallink" un "Silja Line".

Uzņēmuma akcijas kotē Tallinas fondu biržas oficiālajā sarakstā. Lielākais akcionārs ir Igaunijas investīciju kompānija "Infortar", kam pieder 40% "Tallink Grupp" akciju.

Piedāvājam ielūkoties prāmja būvniecības procesā:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.