Foto: Publicitātes attēli
Reaģējot uz pandēmijas dēļ ieviestajiem ierobežojumiem un daudzu avioreisu slēgšanu, aviokompānijas visā pasaulē domā, kā citādi gūt ienākumus.

"Singapore Airlines" nupat pārveidojusi divas no savā flotē ietilpstošajām lidmašīnām par pop-up restorāniem, piedāvājot tos apmeklēt 24. un 25. oktobrī, un šī ideja jau guvusi panākumus, jo visas rezervācijas uz pieejamajiem datumiem tika izķertas pusstundas laikā, raksta "The Verge".

"Singapore Airlines" savā aviorestorānā piedāvā četrus dažādus maltīšu veidus – ekonomiskā maltīte maksā 39 ASV dolārus, savukārt maltīte atsevišķā numuriņā maksā aptuveni 474 dolārus.

"Singapore Airlines" ienākumi pandēmijas dēļ ir būtiski sarukuši, un šā gada otrajā ceturksnī kompānijas zaudējumi sasniedza aptuveni 825 miljonus ASV dolāru. Septembra beigās apritē bija vien 32 no 220 kompānijas lidmašīnām. Tādējādi kompānijai nākas meklēt veidus, kā samazināt zaudējumus.

Uzņēmums arī paziņojis, ka papildu iespējai ieturēt maltīti restorānā, tas klientiem piedāvās lidmašīnas ēdienus arī piegādāt uz mājām kopā ar pagatavošanas instrukciju, lai jebkurā vietā baudītu īpašo lidošanas atmosfēru, raksta "Reuters".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!