Foto: SIPA/Scanpix/LETA

Mūzikas straumēšanas pakalpojuma gigants “Spotify” jūlijā sasniedzis 83 miljonu abonentu, bet joprojām cīnās, lai gūtu peļņu, vēsta “The Local”.

Zviedru kompānija atklāja šo skaitli, laižot klajā datus par uzņēmuma ieņēmumiem, kas gūti no šī gada otrajā ceturksnī. Trīs mēnešus iepriekš "Spotify" pārstāvji bija ziņojuši par 75 miljoniem maksājošo abonentu.

Izaugsme galvenokārt skaidrojama ar kompānijas ienākšanu jaunos tirgos Latīņamerikā un Dienvidaustrumāzijā, kā arī ar pakalpojuma ģimenes paku popularitāti, kaut arī to radītie ieņēmumi ir mazāki nekā individuālie pakalpojuma plāni.

Maksājošo "Spotify" abonentu skaits ir par 40% lielāks nekā pagājušā gada jūlijā. Aktīvo lietotāju skaits, iekļaujot bezmaksas pakalpojuma lietotājus, jūnija beigās bija sasniedzis 180 miljonus, informē "The Local".

Neskatoties uz straujo "Spotify" lietotāju pieaugumu visā pasaulē, uzņēmums joprojām nav guvis peļņu, jo kompānija kā prioritāti šobrīd izvirzījusi platformas paplašināšanos.

Darbības zaudējumi pēdējā ceturksnī bijuši 90 miljonu eiro apmērā, lai arī divas trešdaļas no šīs summas bija saistītas ar "Spotify" iekļaušanu Ņujorkas fondu biržā un kompānijas akciju opcijām, kuras izrādījušās daudz dārgākas, nekā iepriekš paredzēts.

"Spotify" ir pasaulē populārākais mūzikas straumēšanas serviss. Tas piedāvā legālā veidā un bez maksas klausīties vairāk nekā 20 miljonus dziesmu. "Spotify" piedāvāto mūziku var klausīties uz jebkuras mūsdienu komunikāciju tehnoloģiju ierīces.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!