Foto: Kārlis Dambrāns, DELFI

Šoreiz portāls "Delfi Bizness" ciemojas uzņēmuma "Food Union" ražotnē Rīgā, kurā jau 30 gadus top zīmola "Ekselence" saldējums.

Saldējuma tirgus Latvijā aug, un šis produkts sāk ieņemt aizvien lielāku lomu desertu vidū, vienlaikus lielajiem ražotājiem aizvien asāku konkurenci veido dažādu jaunu un mazāku ražotāju parādīšanās, kas tirgū iekaro savu daļu.

Saldējuma tirgus Latvijā aug, un šis produkts sāk ieņemt aizvien lielāku lomu desertu vidū, vienlaikus lielajiem ražotājiem aizvien asāku konkurenci veido dažādu jaunu un mazāku ražotāju parādīšanās, kas tirgū iekaro savu daļu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!