Foto: Publicitātes attēli
Līdz ar jauna digitālā koncepta klientu apkalpošanas centra jeb salona atklāšanu Ventspilī, mobilo sakaru operators "Bite" ir noslēdzis salonu digitalizācijas jeb modernizēšanas projektu, kas tika aizsākts 2016. gada nogalē un kurā kopumā investēti vairāk nekā divi miljoni eiro, portālu "Delfi" informēja kompānijā.

"Bites" klientu apkalpošanas centru modernizēšana tika uzsākta ar mērķi nodrošināt personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot viņu mobilo sakaru lietošanas un iepirkšanās pieredzi. Tādējādi projekta ietvaros mainīts ne tikai salonu dizains un iekārtojums. To kopējā telpu platība ir palielināta par 50%, bet produktu klāsts kļuvis trīs reizes plašāks, skaidro kompānijā.

""Bites" prioritāte vienmēr ir bijuši klienti. Lai nodrošinātu viņiem augstākā līmeņa apkalpošanu, salonu modernizācijas projekta ievaros esam ne tikai būtiski paplašinājuši tajos pieejamo ierīču klāstu un paaugstinājuši to darbinieku kompetences. Domājot par klientu ērtībām, salonu telpas ir kļuvušas daudz modernākas un plašākas. Par to, ka pārmaiņas bijušas efektīvas, liecina ne vien klientu pozitīvās atsauksmes, bet arī fakts, ka apmeklētāju plūsma mūsu salonos pēdējo divu gadu laikā ir palielinājusies par 24%," informē "Bites" vadītājs Kaspars Buls.

Digitālā koncepta ieviešanu "Bite" uzsāka 2016. gada rudenī, rekonstruējot salonu Saharova ielā 20a, Rīgā (lielveikala "Maxima" telpās). Savukārt kā pēdējais nule kā pārveidots salons, kas jau 10 gadus, proti, kopš tā atklāšanas brīža, atrodas tirdzniecības centrā "Tobago" – Lielajā prospektā 3/5, Ventspilī.

Paplašinot ierasto klientu apkalpošanas standartu, salonu modernizācijas projekta ietvaros izveidoti arī vairāki "Bites" Jauno tehnoloģiju parki. Tiem raksturīga preču un pakalpojumu klāsts un plaša demo ierīču zona, kurā ikviens interesents var izmēģināt jaunākās, inovatīvākās ierīces pirms lēmuma pieņemšanas par to iegādi.

"Īpaši lepojamies ar mūsu jaunāko tehnoloģiju parku, kurš atrodas iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole". Investējot teju 200 000 eiro, esam radījuši īpaši modernu un interaktīvu vidi, kurā ļauties aizraujošiem piedzīvojumiem tehnoloģiju pasaulē un kas lieliski iederas šī centra koncepcijā. Esam pārliecināti, ka šis kļūs par populārāko "Bites" Jauno tehnoloģiju parku Latvijā," uzsver Buls, piebilstot, ka šajā parkā pilna servisa pakalpojumus var saņemt ikviens klients – arī uzņēmēji.

Kopumā operatora tīklā šobrīd ir septiņi tehnoloģiju parki. Tie atrodas lielākajos tirdzniecības centros Rīgā ("Akropole", "Alfa", "Domina", "Origo", "Rīga Plaza" un "Spice") un Daugavpilī ("Ditton").

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!