Foto: Shutterstock

Reaģējot uz joprojām sensitīvo epidemioloģisko situāciju Latvijā un ārvalstīs, ikgadējās mārketinga un e-komercijas konferences 'eCOM360' organizatori ir izziņojuši, ka šogad pasākums notiks virtuāli.

No šī gada 25. maija līdz 27. maijam trīs dienu garumā izskanēs prezentāciju un diskusiju sesijas, kurās piedalīsies pārstāvji no "Google", "Spotify", "Anheuser-Busch", "Danone", "Electrolux" un citiem vadošajiem ASV un Eiropas zīmoliem.

Pasākuma formāts piedāvās 72 stundu atvērtu navigācijas paneli, kur jebkurā laikā būs iespējams skatīt konferences oficiālo programmu, pievienoties tematiskām grupas un 1:1 diskusiju istabām vai apmeklēt expo zonu. Konferences saturs būs pieejams no jebkuras lokācijas un ierīces.

Šī gada programmas fokusā būs pircēju paradumu izmaiņas pēdējā gada laikā, kā arī ieteikumi uzņēmumiem, lai veiksmīgāk sagatavotos pēc-pandēmijas periodam.

Kā informē rīkotāji, konferences apmeklētāji gūs ieskatu reālās dzīves piemēros, kā ar e-komerciju iespējams atgūt fizisko veikalu ierobežojumu rezultātā zaudēto tirdzniecības apjomu. Tāpat stāstīsim, kā izvērtēt un optimizēt savu veikalu tīklu, pilnveidot savas mārketinga kampaņas, veicināt jaunu klientu piesaisti un vairot atgriezenisko pircēju skaitu, uzzināt par jaunākajām tehnoloģijām e-komercijā un daudz ko citu.

Vairāk informācijas par konferenci šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!