Foto: Shutterstock

2018. gadā kosmētikas ražotājs "L'Oréal" pieņēma interesantu lēmumu iegādāties paplašinātās realitātes filtru uzņēmumu ar nosaukumu "Modiface", un 2020. gadā tas ieviesis "virtuālās kosmētikas" selfiju filtru līniju, vēsta "Techcrunch".

"Signature Face" filtri pielāgojas uzņēmuma ražotajai kosmētikai.

Pakalpojums pieejams "Instagram", "Snapchat", "Snap Camera" un "Google Duo". "Snap Camera" atbalsts ļauj uzlabotās bildes izmantot daudzos video tērzēšanas pakalpojumos, piemēram, "Zoom".

"L'Oréal" īpaši uzsver, ka šis ir veids, kā uzlabot savu izskatu tagad plaši izmantotajos videozvanos.

"Mēs uzskatām, ka esi skaista tāda, kāda esi, bet pasaulē, kurā kamera vienmēr ir ieslēgta, ja vēlies paspēlēties ar dažiem filtriem, mēs domājam, ka tas nav nekas slikts!" vēsta uzņēmums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!