Foto: AFP/Scanpix/LETA

Uzņēmumu reģistrs (UR) piektdien, 10. maijā, rīko informatīvu semināru "Mākslīgā intelekta aizkulises", kuru iespējams vērot arī portālā "Delfi".

Mērķis ir atklāt mākslīgā intelekta aizkulises un dalīties ar savu pieredzi un izaicinājumiem, "pieņemot darbā" virtuālo asistenti UNA.

UR mākslīgo intelektu UNA "pieņēma darbā" pirms nepilna gada. 2018. gadā jūnijā tika prezentēts pilotprojekts – pirmais virtuālais asistents UNA (Uzņēmēju Nākotnes Atbalsts). Tas ir palīgs klientiem 24 stundas septiņas dienas nedēļā, lai rastu atbildes uz būtiskiem jautājumiem par reģistrācijas vai informācijas saņemšanas pakalpojumu iespējām latviešu valodā.

UR stratēģija paredz palielināt klientu pašapkalpošanās iespējas un samazināt iestādes darbinieku iesaisti standarta pakalpojumu sniegšanā, kā arī paaugstināt Reģistra resursu izmantošanas efektivitāti un lietderību, attīstot informācijas sistēmu, uzlabojot iekšējos procesus un attīstot sadarbību ar citām iestādēm.

Jaunā tehnoloģija ir kļuvusi par reālu ikdienas palīgu klientu apkalpošanā. Tā uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti, atslogo darbiniekus no vienveidīgām, monotonām darbībām un rada jaunus profesionālos izaicinājumus, tostarp Uzņēmumu reģistrs ir pirmā valsts iestāde, kurā strādā klientu apkalpošanas speciāliste – bota trenere.

Seminārā piedalīsies galvenā valsts notāra vietnieks Sandis Karelis, kvalitātes vadības eksperte, UNA projekta ieviešanas vadītāja, Marika Jančenko, kā arī kklientu apkalpošanas speciāliste – čatbota trenere Vikija Elizabete Bergmane.

Ar semināru "Mākslīgā intelekta aizkulises" Uzņēmumu reģistrs iesaistās valsts pārvaldes Atvērto durvju dienās 2019, kuru moto šogad ir "Kā strādā mana valsts?"

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!