Kā "Delfi Bizness" oktobrī stāstīja Latvijas zinātņietilpīgo jaunuzņēmumu "Komercializācijas reaktora" vadītāja Ilona Guļčaka, pretēji "start-up", kas orientējas uz patērētājiem, zinātnēs balstītie uzņēmumi pārsvarā piedāvā savus atklājumus un tehnoloģijas citiem uzņēmumiem, bet to attīstības ceļā, kas var ilgt pat desmit gadus, ļoti svarīgi ir biznesa partneri.
Viens no šādiem potenciālajiem partneriem ir Japānas tehnoloģiju milzis "Sony", un "Delfi Bizness" sarunājās ar uzņēmuma zinātnes skautu Tonino Greko, kura uzdevums ir apmeklēt konferences, iepazīties ar pētījumiem un dibināt kontaktus ar aizraujošu inovāciju radītājiem.
Pastāstiet vairāk par savu darbu. Apmēram ir skaidrs, ko dara sporta skauts, proti, meklē jaunos talantus komandām, bet kā strādā un ko dara zinātnes skauts?
Tas ir labs salīdzinājums, jo, līdzīgi kā sporta skauti, mēs meklējam jaunos talantus. Mēs meklējam jaunas sadarbības iespējas. Sekojam zinātnes jomai un cenšamies savienot cilvēkus, kas dara aizraujošas lietas, ar mūsu "Sony" iekšējām komandām.