Pa Uzticības tālruni sūdzas par problēmām ģimenē un bērnu emocionālajām krīzēm
Foto: Apollo Reyes / cc

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 Ziemassvētku akcijas "Uzticies... Tevi dzirdēs un sapratīs" laikā zvanītāji visbiežāk zvanījuši par dažādām attiecību problēmām ģimenē. Kopumā akcijas laikā apkalpoti 469 zvani. Ziemassvētku laikā bērni un pusaudži, kā arī pieaugušie saņēmuši 453 bezmaksas psiholoģiskās konsultācijas.

Tradicionālā Ziemassvētku akcija "Uzticies... Tevi dzirdēs un sapratīs" ilga no pagājušā gada 23. līdz 29. decembrim. Akciju rīkoja, lai īpaši atbalstītu tos, kuri svētku laikā jūtas vientuļi un problēmu nomākti.

Līdzšinējā Uzticības tālruņa 116111 speciālistu uzkrātā pieredze liecina, ka būtiska daļa cilvēku tieši Ziemassvētku laikā īpaši asi izjūt savas problēmas – vientulību, nesaprašanos ar citiem cilvēkiem, atstumtību. Tādēļ iespēja saņemt atbalstu ir ļoti būtiska.

Šīs akcijas laikā sniegtas konsultācijas un psiholoģiskā palīdzība jautājumos, kas galvenokārt skar attiecības ģimenē. Zvanītāji meklēja palīdzību ne tikai jautājumos, kas skar bērnu un vecāku attiecības, bet arī runāja par vecāku atkarības problēmām un nespēju nodrošināt pienācīgu aprūpi bērniem, stāstīja par savstarpējo attiecību jautājumiem ar brāļiem un māsām.

Daļa psiholoģisko konsultācija tika veltīta bērnu emocionālajām problēmām un paškaitējošas uzvedības gadījumiem – nomāktībai, pašnāvības domām, autoagresijai u.tml. Pēc palīdzības akcijas laikā vērsušies arī speciālisti, kas ikdienā strādā ar bērniem, konsultējoties par profesionāļu rīcību gadījumos, ja pret bērnu tikusi vērsta vardarbība.

Uzticības tālrunis 116111 ir diennakts bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā telefona.

Source

Cālis.lv

Tags

Uzticības tālrunis 116111 Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form